خبرگزاری کار ایران

انصاری لاری تاکید کرد:

ضرورت ایجاد تحول در شیوه فعالیت مشاوران املاک کیش

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۰۵۹

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به‌ کارگیری روش‌های جدید و افزایش ضریب اطمینان را لازمه موفقیت مشاوران املاک در کیش خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد ابراهیم انصاری لاری در نشستی با اعضای هیات مدیره اتحادیه املاک کیش بر لزوم ایجاد تحول در شیوه‌های فعالیت مشاوران املاک به عنوان یکی از عوامل موثر در جذب سرمایه‌ گذاران به جزیره تاکید کرد. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به‌ کارگیری روشهای سنتی در اصناف، آن هم در دنیای امروز که هر لحظه شاهد تحول برای ایجاد جذابیت هستیم، را یکی از دلایل مشکلات امروز جزیره برشمرد و افزود: مشاوران املاک باید با ارائه مجموعه‌ای از خدمات متنوع و تسهیل شرایط در جذب منابع مالی، به استقبال مشتریان و سرمایه‌گذاران بروند.

وی ایجاد پیوند بین منابع مالی، سازندگان و خریداران را از ‌وظایف مشاوران املاک دانست و گفت: کیش می‌تواند پایلوت شیوه‌های نوین در فعالیت مشاوران املاک باشد؛ به این صورت که مشاوران املاک سرمایه‌ گذاران را با ارائه طرح‌ های نو آورانه هدایت کنند.

انصاری لاری تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش آماده بازنگری در شیوه‌نامه‌های صدور مجوز است تا با کمک اتحادیه املاک و‌ صاحبان نظر نسبت به رفع مشکلات موجود در این شیوه‌ نامه‌ها در جهت تسهیل امور اقدام شود.

وی با اشاره به نقش مشاوران املاک در رونق اقتصادی کیش، برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان حوزه املاک توسط اتحادیه را یکی از الزاماتی دانست که در جهت افزایش آگاهی فعالان این بخش، می‌تواند اجرایی شود.

ایجاد سامانه مشترک بین مشاوران املاک یکی از پیشنهادهای انصاری لاری به اتحادیه املاک کیش بود تا ضمن ایجاد امکان بررسی به لحظه وضعیت املاک، از ‌هرگونه تخلف در این حوزه جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پیشنهاد داد: برگزاری نشست‌هایی با هدف معرفی پروژه‌ها و ارائه تخفیف به خریداران در این رویدادها، از روش‌هایی است که در حال حاضر در دنیا بسیار رایج است که از این الگوها می‌توان بهره برد.

وی در ادامه گفت: مشاوران املاک کیش باید از جایگاهی معتبر برخوردار باشند تا سرمایه‌گذاران در بدو ورود به این صنف مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در این نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه املاک کیش نیز در خصوص همکاری با مدیرعامل سازمان اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز