خبرگزاری کار ایران

هیچ خبری شرایط ما را تغییر نمی‌دهد

منوچهری: علی کریمی و دایی در نفت بودند از آسیا حذف نمی‌شدیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۹۷۸

مهاجم نفت تهران گفت: مطمئن باشید آقای علی کریمی یا علی دایی در این زمان پشت نفت بودند به راحتی از آسیا حذف نمی‌شدیم.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره بازی برابر ذوب آهن اصفهان گفت: ما یک بازی سخت برابر پارس جنوبی جم را با امتیاز پشت سر گذاشتیم و به ناکامی چند هفته‌ای پایان دادیم. از لحاظ شرایط تیمی اعتماد به نفس گرفتیم و ذوب آهن هم هفته گذشته شکست سنگینی داشته و برای نهایت تلاش برای کسب امتیاز در خانه حاضر می‌شود.

مهاجم نفت ادامه داد: ما آنقدر مشکلات و سختی در این فصل دیدیم که آب دیده شدیم و هیچ خبری شرایط ما را تغییر نمی‌دهد.

منوچهری درباره توقف روند گلزنی مهاجمان نفت عنوان کرد: به هر حال در این فصل خودم شرایط خوبی داشتم اما متاسفانه بدشانس بودیم که توپ هایمان به گل تبدیل نشده و فعلا صبر می‌کنیم تا روزهای خوب برسد. مهم این است که آقای درخشان از نمایش‌های ما راضی باشد.

منوچهری درخصوص جایگاه نفت در جدول رده بندی اظهار داشت: ما با دو برد می‌توانیم به رتبه تک رقمی برسیم چون شرایط جدول کاملا مهیا است و از این بابت نگرانی نداریم.

مهاجم سابق استقلال تهران درباره رویارویی با امیر قلعه نویی در اصفهان گفت: باعث افتخار من است که شاگرد ایشان بودم و به هر حال فوتبال است و روز چهارشنبه برای سربلندی نفت در زمین حاضر می‌شویم. 

امین منوچهری درخصوص حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: نفت با آقای دایی سختی کشید و با قهرمانی در جام حذفی معجزه کرد. مطمئن باشید آقای علی کریمی یا علی دایی در این زمان پشت نفت بودند به  راحتی از آسیا حذف نمی‌شدیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاده و آقای درخشان هم مجبور هستند تا بیشتر روی مسائل تاکتیکی کار کنند تا شرایط ما در جدول رده بندی بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز