خبرگزاری کار ایران

با چشم خودم جادوگری را در تیمم دیدم!

پرویز مظلومی: فاتحه تیمی که با بطری نتیجه می‌گیرد را باید خواند! / باید از مهدی رحمتی تقدیر شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۲۴

سرمربی سابق استقلال نسبت به حواشی اخیر در فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال طلب سال 95 خود را به این تیم بخشید. با مظلومی درخصوص ماجرای طلبش قرعه‌کشی ایران در جام جهانی و بحث جادو و جمبل همکلام شدیم.

*طلب خود را به استقلال بخشیدید.

من یک طلبی بابت قرارداد سال 95 خودم که با استقلال فسخ نکرده بودم داشتم می‌توانستم حتی از این تیم شکایت کنم اما روز گذشته به این نتیجه رسیدم که طلبم را ببخشم البته من هنوز بابت سال‌های گذشته از استقلال طلب دارم.

*پیش‌بینی‌تان از قرعه احتمالی تیم ملی در جام جهانی 2018 چیست؟

به نظرم برایمان نباید فرقی کند که با چه تیم‌هایی روبه‌رو خواهیم شد. تمام تیم‌هایی که در جام جهانی حضور می‌یابند با تمام قدرت در این مسابقات حاضر خواهند شد. خیلی‌ها می‌گویند کاش با پاناما همگروه شویم اما من اعتقاد دارم همین تیم، تیمی نخواهد بود که ما در دیدار دوستانه با آنها بازی کردیم. امیدوارم هر تیمی در گروه ما بود در نهایت منجر به صعود ایران از گروه خود شود.

*دو هفته به پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده. سطح کیفی مسابقات را چطور دیدید؟

به نظرم کیفیت بازی‌ها بد نبوده است تعطیلات لیگ به خاطر تیم ملی برای تیم‌ها مشکلاتی ایجاد می‌کند اما در نهایت مهم موفقیت تیم ملی است استقلال هم کم‌کم به مدعیان قهرمانی نزدیک می‌شود. آنها فاصله زیادی تا صدر جدول ندارند.

*استقلال فردا به مصاف پیکان خواهد رفت و اگر رحمتی در این بازی نیمکت‌نشین باشد برای دهمین بازی متوالی است که این اتفاق می‌افتد در این خصوص چه نظری دارید؟

حسینی جوان خوبی است و اگر وارد حاشیه نشود در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. اما این را هم در نظر بگیرید باشگاه استقلال و کادر فنی باید از رحمتی تقدیر کند که با وجود نیمکت‌نشینی تیم را به هم نمی‌ریزد و حتی به عنوان یک بزرگ‌تر به بازیکنان جوان مشورت می‌دهد.

*این روزها بحث جادو و جمبل در فوتبال ایران وجود دارد. شما با این مسائل تاکنون برخورد داشته‌اید؟

در ابتدا باید بگویم من اعتقادی به این مسائل ندارم. تیمی که بخواهد با یک بطری نتیجه بگیرد باید فاتحه‌اش را خواند. کسانی که چنین کارهایی را می‌کنند مرتکب گناه می‌شوند. اما در این‌باره باید بگویم تا دلتان بخواهد به من در این خصوص پیشنهاد داده شد. حتی اسم آنهایی که در یک برنامه تلویزیونی می‌آمد را می‌شناسم.

*شما زمانی که در عمان سرمربی بودید با این مسائل روبه‌رو شده بودید. در خصوص آن توضیح دهید.

آن موقع که من در عمان مربیگری می‌کردم در یکی از بازی‌ها دیدم چند بازیکن تیمم پشت دروازه در حال ادرار کردن هستند به آنها گفتم مگر سرویس بهداشتی نیست که چنین کاری را انجام می‌دهید. بازیکنان به من گفتند که تیم مقابل جادوگر دارد و می‌خواهیم آن را باطل کنیم. همان بازی را ما با شش گل به پیروزی رساندیم.

*نزدیک به دو سال است در جایی مربیگری نمی‌کنید برنامه‌تان برای آینده چیست؟

همین یک ساعت پیش مدیرعامل یک تیم دیگر با بنده تماس گرفت و پیشنهاد همکاری داد اما خودم دوست ندارم فعلا مربیگری کنم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز