خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا خبر داد:

افزایش ۱۵ درصدی شماره‌گذاری خودروهای تولید داخل

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۵۱

در هفت ماهه سال ٩٦، یک میلیون و ٨٨٦ هزار، نقل و انتقال خودرو صورت گرفته که نسبت به سال گذشته یک و ٦ دهم درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: ٨١٠ هزار خودروی نوشماره پلاک کرده ایم که نسبت به سال گذشته ١٥ و ٧ دهم افزایش داشته است.

سرهنگ علی محمدی افزود: در خصوص خودروهای نوشماره به تفکیک، ٤٧ هزار و ٨٢٠ دستگاه خودروی وارداتی نو شماره داشته ایم که این رقم نسبت به سال قبل، ٣٢ درصد افزایش داشته است. همچنین ٧٦٢ هزار و ٨٠٠ دستگاه خودرو نو شماره تولید داخل شماره گذاری شده است که نسبت به سال گذشته، ١٤ و ٨ دهم درصد افزایش داشته است.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا درخصوص نقل و انتقال موتورسیکلت ها توضیح داد: در هفت ماهه امسال ٨٧ هزار و ٧٥٢ نقل و انتقال موتورسیکلت صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٦ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ علی محمدی افزود: امسال حدود ٨ هزار دستگاه موتورسیکلت نوشماره پلاک شده اند که نسبت به سال گذشته حدود ۹۶ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین در خصوص علت این کاهش گفت: ممنوعیت شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری علت این کاهش محسوس بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز