خبرگزاری کار ایران

حریق در یک مجتمع مسکونی

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۳۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک ساختمان 3 طبقه 6 واحدی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه آتش‌سوزی گفت: ساعت 13:35 ظهر امروز یک حادثه آتش‌سوزی در خیابان ستارخان خیابان پاتریس لومومبا به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل بلافاصله اعزام شدند تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان قدیمی سه طبقه 6 واحدی بود که در طبقه همکف یک واحد 80متری دچار حریق شده بود. آتش‌ از اتاق خواب‌ها آغاز شده بود و به سرعت در حال گسترش بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند دود و حرارت آتش از پنجره بیرون زده بود و دود زیادی طبقات بالایی را در برگرفته بود. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که چند نفر در داخل ساختمان و طبقات بالایی محبوس شده بودند همچنین دو مرد 90 و 50 ساله نیز در همان طبقه حضور داشت.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با خاموش کردن آتش گروه‌هایی را برای نجات این افراد به داخل ساختمان فرستادند در نهایت 6 نفر از این ساختمان خارج شدند.

او ادامه داد: دو مردی که در داخل واحد آتش گرفته بودند دچار دودگرفتگی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. آتش خاموش و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد. عملیات نیز در ساعت 14:50 به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز