خبرگزاری کار ایران

خانزاده: تیم‌مان کامل بود می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم

در مکتب پرسپولیس یاد گرفتم با جان و دل بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۸۳

مدافع پدیده از تساوی مقابل پرسپولیس و از دست رفتن جایگاه چهارمی جدول این تیم می‌گوید.

محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم اظهار داشت: بازی سختی بود و ما با وجود اینکه برای پیروزی به زمین رفته بودیم ولی با توجه به شرایط بازی و تعداد غایبان زیادی که داشتیم در مجموع مساوی هم نتیجه بدی برای ما نبود. هر چند اگر بازیکنان غایب ما حضور داشتند و با تیم کامل به زمین می‌رفتیم شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. در هر صورت پرسپولیس یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین تیم آسیاست و مساوی مقابل این تیم نتیجه بدی نیست.

وی در مورد عملکرد خوب خودش در این دیدار و قرار گرفتن در تیم منتخب هفته خبرگزاری ایلنا گفت: از لطف شما ممنونم. من در مکتب پرسپولیس یاد گرفتم که در هر تیمی که بازی می‌کنم از جان و دل مایه بگذارم و بهترین عملکرد خودم را در زمین ارائه دهم و فقط به وظیفه خودم در تیم عمل کردم.

مدافع با تجربه پدیده در ادامه با اشاره به از دست دادن جایگاه چهارم جدول عنوان کرد: شک نکنید با بازگشت محرومان و مصدومان تیم دوباره نتایج خوبی کسب می‌کنیم و در جدول بالاتر از این قرار خواهیم گرفت. متاسفانه در این چند هفته اخطار بی‌خود زیاد گرفتیم و محرومیت‌ها به تیم ضربه زد. برای هفته بعد هم من و 2 بازیکن دیگر تیم محروم هستیم.

خانزاده در مورد دیدار با نفت تهران و عنوان کرد: در لیگ برتر بازی آسان نداریم و همانطور که گفتم تیم با 3 محروم و چند مصدوم در این دیدار حاضر می‌شود که کار را سخت می‌کند ولی امیدوارم 3 امتیاز بازی به پدیده برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز