خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه بانک آینده در خصوص تعیین تکلیف سپرده گذاران

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۶۵۱

به‌اطلاع سپرده‌گذاران محترم تعاونی پیش‌ گفته می‌رساند که پی‎گیری‎های لازم برای تعیین تکلیف سپرده‎های شما عزیزان، از مراجع محترم ذیصلاح به‎عمل آمده است.

به گزارش ایلنا، پیرواطلاعیه‌های قبلی این بانک درباره ابلاغ بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران ومصوبه شورای محترم پول و اعتبار برای واگذاری مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (درحال تصفیه) به بانک آینده؛ بدین‌وسیله، به‌اطلاع سپرده‌گذاران محترم تعاونی پیش‌ گفته می‌رساند که پی‎گیری‎های لازم برای تعیین تکلیف سپرده‎های شما عزیزان، از مراجع محترم ذیصلاح به‎عمل آمده و همان گونه که معاون محترم رئیس جمهور و عضو کمیته پی‌گیری تعیین شده توسط سران محترم سه قوه،در مصاحبه روز چهارشنبه مورخ 1396/08/24، اعلام فرمودند؛ تصمیم‎ کاملی در مورد سه تعاونی من جمله تعاونی اعتباری افضل توس گرفته شده و نتایج به این بانک ابلاغ خواهد شد. بدیهی‌است؛به محض دریافت ابلاغیه کمیته مذکور، برنامه زمان‌بندی برای انتقال سپرده‌های سپرده‌گذاران محترم دارای مانده سپرده با مبلغ بیش از سی‎میلیون ریال، به حساب‎های متناظر در بانک آینده،اعلام خواهد گردید.

ازسپرده‌گذاران محترم تعاونی اعتبار افضل توس (درحال تصفیه)،تقاضادارد؛ صرفاً به اطلاعیه‎های اعلام‎شده در تارگاه رسمی بانک آینده در این خصوص، توجه فرمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز