خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

انجام کارِ خِیر به پایان نرسیده‌است/ کارآفرینان برای ریشه‌کن‌کردن بیکاری کمک‌ کنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۴۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه نباید بگوییم که کار خیر در کشور به اتمام رسیده است بلکه با الگو کردن افراد خیر و کارآفرین مردم را به سمت جلو تشویق کنیم، از کارآفرینان و خیرین دعوت کرد تا با مشارکت خود در ریشه‌کن‌کردن بیکاری به کمک مسئولان بشتابند.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در همایش کارآفرین خیر و خیرین کارآفرین حاضر شده بود با تاکید بر کار خیر در جامعه گفت: اگر «خیر‌جویی» را در زندگی روزمره خود بگنجانیم می‌بینیم که یکی از راه‌های توانمندسازی انسان‌هاست. اگر بتوانیم یک تهدیست را بی‌منت وارد زندگی کنیم مهم‌ترین و بزرگ‌ترین کار خیر خواهد بود که انسان می‌تواند آن را انجام دهد.

وی در همین رابطه ادامه داد: طیف کار خیر گسترده است و ما نمی‌توانیم در جامعه‌ای زندگی کنیم که بسیاری زیر پا له می‌شوند. اگر به این موضوع به صورت عرفی نگاه کنیم می‌بینیم که فرزندان ما در جامعه‌ای پاک که کار خیر در آن همه‌گیر شده است بهتر پرورش می‌یابد.

او اضافه کرد: ما نباید بگوییم که کار خیر در کشور به اتمام رسیده است بلکه با الگو کردن افراد خیر و کارآفرین مردم را به سمت جلو تشویق کنیم. ما باید با یکدیگر باشیم تا کار خیر جمعی را از کوچیک مسائل شروع کنیم.

ربیعی در مورد کارآفرینان خیر و خیرین کارآفرین گفت: کارآفرین با خیر جمعی چند رابطه مستقل دارد یکسری کارآفرینان هستند که فقط افرادی که از اعتیاد رهایی جسته‌اند را استخدام می‌کند، برخی هستند که فقط معلولین را استخدام می‌کند، برخی هستند که زنان سرپرست خانوار را استخدام می‌کند. ما از این نوع کارآفرین‌ها هم در کشور بسیار داریم که بیاد برای اشاعه فرهنگ کارآفرینی به همراه عمل خیر این موضوع را در کشور باب کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دعوت از کارآفرینان برای حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: من از همه کارآفرینان برای حضور در وزارتخانه دعوت می‌کنم تا برای ریشه‌کن کردن بیکاری به کمک مسوولین بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز