خبرگزاری کار ایران

تاج:قصد داریم با یک برنامه ریزی مناسب موکب شهدای جامعه فوتبال را گسترش دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۸۹

رییس فدراسیون فوتبال گفت: قصد داریم با یک برنامه ریزی مناسب موکب شهدای جامعه فوتبال را گسترش دهیم تا در شرایط بهتری پذیرای زائران امام حسین (ع) باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج امروز  در مورد موکب شهدای ورزش فوتبال اظهار داشت: چذابه یادآور شهدای این منطقه و هشت سال دفاع مقدس است. مردم خوزستان و سایر نقاط کشور با ایثار و از خودگذشتگی نگذاشتند که یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که بدخواهان همچنان وجود دارند، ولی هیچ اتفاقی برای ما رخ نمی دهد، چرا که در امنیت کامل به سر می‌بریم و باید قدردان کسانی باشیم که این امنیت را برای ما ایجاد می‌کنند.   

رئیس فدراسیون فوتبال با قدردانی از تمام کسانی که با حضور در چذابه، پذیرای زائران امام حسین (ع) هستند، گفت: جامعه فوتبال کشور نیز در اینجا موکب بسیار بزرگ و منظمی دارد که پذیرای زائران امام حسین (ع) است. افراد حاضر در این موکب تا سه چهار روز بعد از اربعین نیز به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: تمام هزینه‌های این موکب به وسیله جامعه فوتبال تأمین شده و فدراسیون این هزینه‌ها را تأمین نکرده است. جامعه فوتبال به خود افتخار می‌کند که پذیرای زائران امام حسین (ع) است. ایجاد این موکب، اتفاق خوبی است. اینجا سرشار از عشق و معنویت است.

تاج با تشکر از  هیئت فوتبال خوزستان، عنوان کرد: باتوجه به اینکه ممکن است، هر سال هوای منطقه گرم‌تر شود و شاید در موکب که به شکل چادر ایجاد شده است، با مشکلاتی مواجه شویم، اگر زمین مناسبی در اختیار ما گذاشته شود، آن را با هزینه جامعه فوتبال خواهیم ساخت و با یک برنامه‌ریزی مناسب، این موکب را برای سال آینده توسعه خواهیم داد تا در شرایط بهتری پذیرای مردم باشیم.

وی بیان کرد: در اینجا مقام و منصب مطرح نیست و همه خادم امام حسین (ع) هستند. تعدادی از بازیکنان تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان نیز با حضور در موکب شهدای فوتبال، پذیرای زائران بودند و من قصد دارم این خدمت‌رسانی را کشوری کنم تا بزرگان فوتبال و همچنین ملی‌پوشان و مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به اینجا بیایند و پذیرای زائران باشند. این مایه افتخار است و مدال آن از هر مدالی بهتر و همه‌‌اش بُرد است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما این موکب را  برای شهدای فوتبال در نظر گرفتیم، ولی اگر سایر رشته‌ها نیز در این کار ایثارگری شرکت داشته باشند، از نظر ما هیچ اشکالی ندارد. شاید این موضوع را با وزارت ورزش و جوانان و همچنین سایر فدراسیون‌ها مطرح کنم تا این موکب به موکب جامعه ورزش کشور تبدیل شود. ما می‌خواهیم سال آینده موکب باشکوه‌تری را ایجاد کنیم و آن را گسترش دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: من به این منطقه علاقه‌مند هستم و مدتی از عمر خود را هم در خوزستان سپری کرده‌ام. ما مدیون شهدا هستیم و افتخار می‌کنم که موکب بسیار خوبی در این منطقه برای خدمت‌رسانی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز