خبرگزاری کار ایران

نصرآزادانی: خداحافظی برای حجی زواره زود است

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۸۵۶

مربی تیم‌ملی تکواندو گفت: کاپیتان تیم‌ملی تکواندو از بهترین و با اخلاق ترین ملی پوشان کشورمان می‌باشد که در طول 13 سال حضورش توانسته مدال های خوشرنگی را کسب نماید .

به گزارش ایلنا علیرضا نصر آزادانی مربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان در خصوص خداحافظی مسعود حجی زواره تکواندوکار بااخلاق کشورمان گفت: حجی زواره از جمله ورزشکاران محبوب و باغیرت تکواندو ایران است که برای سربلندی کشورش از هیچ کوششی دریغ نکرد. بیشتر از یک دهه در خدمت تیم ملی تکواندو بود و در این مدت بارها با کسب افتخارات بین المللی اشک شوق را در چشمان هموطنان خود نشاند و پرچم سه رنگ ایران عزیزمان را به اهتزاز در آورد.

وی افزود: با توجه به اینکه خداحافظی از دنیای قهرمانی برای مسعود زود است از او خواستیم تا بیشتر فکر کند اما تصمیم نهایی با خودش می‌باشد و امیدوارم بهترین تصمیم را گرفته و مسیر آینده زندگی اش را انتخاب کند.

مربی تیم ملی تکواندو کشورمان در پایان با اشاره به زحمات این تکواندوکار خاطرنشان ساخت: مسعود با توجه به شخصیت ممتازی که داشت به عنوان کاپیتان در کنار تیم حضوری موثر داشت و مسئولیت سنگین‌تری نسبت به دیگر هوگوپوشان بر دوش او بود. خدا را شکر همواره به عنوان یک بزرگتر به بهترین شکل میان اعضا و کادرفنی وفاق و همدلی ایجاد می کرد و وظیفه یک کاپیتان را به نحو احسن انجام می داد. برای این تکواندوکار مومن، منضبط و با اخلاق کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز