خبرگزاری کار ایران

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷؛

تیم‌های ملی تکواندو ایران به «موجو» کره‌جنوبی رسیدند

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۱۳

ملی‌پوشان کشورمان در دو گروه مردان و زنان تهران را به مقصد کره‌جنوبی ترک کردند

به گزارش ایلنا و به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ملی‌پوشان کشورمان در دو گروه مردان و زنان برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 (G12) ساعت 23:35 روز یکشنبه (28 مردادماه) تهران را به مقصد کره‌جنوبی ترک کردند که پس از سفری 16 ساعته، شب گذشته (دوشنبه) از طریق فرودگاه "سئول" وارد کره‌جنوبی شدند.

تیم‌‌های ملی پس از رسیدن به "سئول" با اتوبوس عازم شهر "موجو" محل برگزاری رقابت‌های جهانی شدند.

تیم‌ملی تکواندو کشورمان در بخش مردان با ترکیب آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی‌زواره، پوریا عرفانیان، سعیدرجبی و سجادمردانی رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند.

ناهید کیانی، طیبه پارسا، کیمیا علیزاده، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده نیز ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

تیم‌ملی‌ کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی‌باک (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی و هادی افشار (مربی) و در بخش زنان باهدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) راهی این دوره از مسابقات می‌شود.

گفتنی است؛ این دوره از رقابت‌ها از روز شنبه (3 تیرماه) به مدت 7 روز با حضور بیش از 900 تکواندوکار در سالن «تی‌وان آرنا» در جنوب غرب کره‌جنوبی برگزار می‌گردد.                            

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز