خبرگزاری کار ایران

زلزله در استقلال؛ بازیکنان به دنبال دریافت رضایتنامه

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۸۰۹

پس از سه روز استراحت بازیکنان استقلال خوزستان، بازهم تمرینات این تیم برگزار نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال خوزستان که از ابتدای فصل گذشته درگیر مشکلات شدید مالی بوده است، در فصل جاری هم با وجود اینکه برخی از بازیکنان مطرح را با وعده تغییر وضعیت در تیم حفظ کردند، ولی عملاً تفاوتی در اوضاع باشگاه حاصل نشد و در طول 11 هفته گذشته لیگ برتر چند بار کار به اعتصاب بازیکنان و تعطیلی تمرینات کشیده شد.

این موضوع با پرداخت بخش اندکی از قراداد بازیکنان در چند هفته گذشته موقتاً برطرف شد ولی بازهم در ادامه راه وعده‌ها عملی نشد تا بازیکنان بازهم دست به اعتصاب از حضور در تمرینات بزنند.

تمرینات استقلال خوزستان از روز جمعه تعطیل بوده و با اعتصاب بازیکنان همراه بوده است ولی عوامل تیم برای جلوگیری از حاشیه نام استراحت در تعطیلات را روی آن گذاشته بودند، با این حال بازهم باید در پایان سه روز و در روز گذشته تمرینات از سر گرفته می‌شد ولی این اتفاق نیفتاد تا پرده از اعتصاب بازیکنان برداشته شود.

در همین راستا خبر می‌رسد قرار است بازیکنان و کادرفنی عصر امروز در محل تمرین حاضر شده و نسبت به تمرین کردن یا نکردن تصمیم گرفته شود و اگر از مسئولان باشگاه کسی در تمرین حاضر شود و به وضعیت بدهی‌ها رسیدگی کند تمرینات دنبال خواهد شد.

تعدادی از بازیکنان مطرح و کلیدی استقلال خوزستان هم که در ابتدا فصل پیشنهادات خوبی را برای جدایی از استقلال خوزستان رد کرده بودند، دیگر قصد ادامه همکاری با این باشگاه را نداشته و خواهان رضایت‌نامه خود در نیم فصل هستند تا به تیم دیگری بروند.

با ادامه این روند وضعیت قهرمان لیگ پانزدهم بغرنج‌تر از قبل خواهد شد و مشخص نیست در ادامه چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

یکی از بازیکنان استقلال خوزستان که مایل نبود نامش فاش شود در گفت‌وگو با ایلنا این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز