خبرگزاری کار ایران

بدنبال رقابت سالم هستیم؛

فتاحی: اقتصاد مقاومتی حرف دل تولیدکنندگان ایرانی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۷۴۵

حسین فتاحی ضمن تأکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی حرف دل تولید کنندگان ایرانی است که سالها در میان مشکلات متعدد با عشق به اعتلای نام کشور توانسته اند با همت جوانان برومند کشور و استفاده از ظرفیت‌های داخلی ضمن رقابت با برندهای خارجی در بازارهای منطقه نیز حضوری درخور داشته باشند.

به گزارش ایلنا، رئیس‌هیات مدیره و گروه صنعتی امرسان در مراسم رونمایی از محصولات جدید گروه صنعتی امرسان ضمن بیان مطلب فوق، طی کردن پله‌های ترقی تولید را حاصل پشتکار و تلاش بی‌وقفه، پاسخ به نیاز مشتری، ایجاد بازار جدید ، تغییر در ذائقه و تقاضای مشتری، پیشرفت و همگام‌شدن با تکنولوژی عنوان کرد.

وی افزود: خدمات پس از فروش مناسب و مصرف کم و بهینه انرژی نیز از پارامترهای مهم صادرات و فروش در سطح بین المللی است .

فتاحی در ادامه از تکمیل سبد کالاهای لوازم خانگی در این گروه خبر داد.

به گفته وی تولید داخلی برای یک محصول ایرانی، نیازمند تدارک زیرساخت‌های مناسب در کنار کیفیت مطلوب همراه با رقابت سالم است که به رضایتمندی مشتری منجر می شود.

وی تصریح کرد: لذا این گروه ضمن مطالعه ، تحقیق بازار ، ایجاد ابزار ها و خط تولید جدید و با هدف تأمین نیازهای هموطنان محترم ، اقدام به تکمیل سبد کالاهای لوازم خانگی کرده است .

فتاحی گفت: با هدف احترام به نیازهای مشتریان داخل و خارج کشور و همچنین به مناسبت ۳۶ امین سالگرد تأسیس این شرکت ، گروه صنعتی امرسان لوازم خانگی تولیدی خود را با ۳۶ ماه (سه سال) گارانتی به بازار عرضه می کند.

وی افزود: ما همواره تلاش داریم تا با توجه به خواست و نیاز مشتریان و همچنین ارایه خدمات و محصولاتی با کیفیت ، هموطنان را به خرید تولیدات ملی تشویق و ترغیب کنیم.

وی اظهارداشت: گروه صنعتی امرسان طی چندین سال پیاپی عناوین مختلفی از جمله حرفه ای ترین کارآفرین کشور، کارآفرین و تولید کننده برتر با اشتغالزایی ۸۶۰ نفر بطور مستقیم  و بیش از ۵ هزار نفر بطور غیر مستقیم را در کارنامه خود دارد.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در حوزه کسب وکارهای نوین به ویژه در فضای مجازی در نظر داریم ۲۰ درصد درآمدهای شرکت مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز