خبرگزاری کار ایران

آقای معاون و پسرش پروژه شکست را کلید زدند

شوک در اردوی پرسپولیس؛ طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۸۹

علی اکبر طاهری طبق آنچه که به نزدیکانش کارشکنی برخی نزدیکان به وزیر عنوان کرده از سمت خود استعفا داد.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که علی اکبر طاهری بارها نسبت به برخی ناملایمات صورت گرفته اعتراض رسمی خود را اعلام کرده بود، اینبار تصمیم نهایی خود برای استعفا از سمت مدیرعاملی پرسپولیس را گرفت و عنوان کرد دیگر در باشگاه پرسپولیس حاضر نخواهد شد.

مدیرعامل موفق پرسپولیس طی 32 ماه اخیر که به همراه این تیم عناوینی چون قهرمانی در سوپرکاپ و لیگ برتر، نائب قهرمانی لیگ برتر، حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا را کسب کرده بود و توانسته بود از حیث ثبات و رضایتمندی هواداران بهترین شرایط را نسبت به چند سال اخیر برای سرخپوشان ترتیب دهد با توجه به فشارهای صورت گرفته تصمیم به کناره‌گیری از سمت خود گرفت.

در تصمیم صورت گرفته از سوی علی اکبر طاهری، ردپای سه عضو نزدیک به وزارت ورزش دیده می‌شود که طی چند ماه اخیر نیز فشارهای متعددی برای ایجاد مانع بر سر راه این مدیر سرخپوشان شکل داده بودند. 

طاهری صبح امروز راهی کربلا خواهد شد و در این رابطه ضمن خداحافظی و حلالیت طلبیدن از کارمندان باشگاه، نامه استعفای خود را نیز به وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده است.

طی روزهای آینده تا زمان مشخص شدن وضعیت این باشگاه و مدیریت آن حمید رضا گرشاسبی عهده دار زمام این تیم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز