خبرگزاری کار ایران

در پی درگذشت خبرنگار زبان گویای قشر مظلوم کارگری ؛

پیام تسلیت مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۴۴۰

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران درگذشت زنده یاد فرامرز درخشنده ،سرپرست خبرگزاری ایلنا مازندران را طی پیامی تسلیت گفت .

به گزارش ایلنا از ساری ، متن  پیام تسلیت مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران بدین شرح است:

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

هجرت غم انگیز مرد اخلاق، صبر و متانت و در عین حال حق طلب ، مدافع و زبان گویای قشر مظلوم کارگری در عرصه رسانه بسیار سخت و جانکاه است و به سختی به باور می نشیند.

او که لحظه ای از یاد کارگران غافل نبوده و دغدغه نان آنها را بر نام خود ترجیح می داد در این راه چه دردها و رنجهایی را متحمل شد تا سفره هیچ کارگری خالی نباشد.

درگذشت مرحوم فرامرز درخشنده خبرنگار پیشکسوت و سرپرست خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر در مازندران ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه کارگری و عرصه رسانه است.

ضمن تسلیت این ضایعه غمبار برای خانواده آن مرحوم ،جامعه کارگری و اصحاب رسانه برای ایشان علو درجات  و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نمایم.

مجید عبدالهی

رییس هیات مدیره و مدیر عامل

 شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز