خبرگزاری کار ایران

تیم ملی جای شایسته‌ها و رقابت‌ است

حسینی:باید قبول کنیم نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم

کد خبر : ۵۵۴۳۴۴

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: امکانات واقعا زیاد خوب نیست، مشکلات زیاد است و شرایط خیلی باید بهتر شود. تیم هایی که به جام جهانی رفته‌اند شرایط و امکانات بهتری دارند.

به گزارش ایلنا سید جلال حسینی قبل از آغاز تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت:همیشه گفته‌ایم و می‌گوییم هر اردویی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. هفته  آینده ۲ بازی داریم که خیلی می‌تواند به تیم ملی از نظر اعتماد به نفس کمک کند.

وی در خصوص امکانات گفت: واقعا زیاد خوب نیست. مشکلات زیاد است و شرایط خیلی باید بهتر شود. تیم هایی که به جام جهانی رفته‌اند شرایط و امکانات بهتری دارند.

حسینی تأکید کرد: شرایط آنگونه که باید تغییری نسبت به گذشته نکرده و مطمئناً کی‌روش هم روی برنامه‌ای که ریخته از مسئولان فدراسیون امکانات می‌خواهد. فقط این را بگویم ما برای حضور در جام جهانی نیازمند امکانات و شرایط بهتری هستیم.

وی در خصوص برگزاری ۲ بازی دوستانه طی هفته‌های آینده گفت: مطمئناً هر بازی می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند ولی باید قبول کنیم ما نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم. البته برگزاری بازی‌های دوستانه خودش کمک‌حال تیم ملی است و بازیکنان هم نیاز به هماهنگی دارند. 

حسینی در خصوص دعوت مدافعانی مثل چشمی و مجید حسینی و اینکه حضور این نفرات باعث تنگ شدن جای او نمی‌شود، گفت: خودتان می‌بینید که چند دفاع به تیم ملی اضافه شده‌اند و معتقدم تیم ملی جای شایسته‌ها و رقابت‌ است. همه خوب تمرین می‌کنند ولی تصمیم‌گیرنده نهایی شخص کی‌روش است. بازیکنانی که آمده‌اند فوق‌العاده کار می‌کنند و مطمئناً این انگیزه آنها می‌تواند برای تیم ملی جنبه مثبت داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز