خبرگزاری کار ایران

طاهری: خیلی خوشحالیم/ با برانکو مذاکره کردیم/ قرار نیست همیشه در پرسپولیس باشم

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۶۵

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بلیت فروشی برای هواداران استقلال و پرسپولیس به صورت برابر به فروش رسیده است.

به گزارش ایلنا، علی اکبر طاهری پس از دیدار استقلال تهران برابر پرسپولیس گفت:  دربی همیشه حسیاسیت خودش را دارد و در هر صورت می بینید که ما خیلی خوشحالیم. با برانکو مذاکراتی را داشتیم و ان شاء الله بتوانیم قرارداد او را تمدید کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه عده‌ای از هواداران با وجود خریداری کردن بلیت موفق نشدند بازی امروز را تماشا کنند، گفت: در بعضی از فضاها اطلاع رسانی غلط شد درحالی که در برنامه صدا و سیما آقای فتاحی اعلام کردند که بلیت تمام شده و هواداران برای تهیه بلیت به ورزشگاه نیایند. خبر رسانی از باشگاه شد سازمان لیگ و این ها گفتند بلیت تمام شده ولی شرتیط به نحوی جلو رفت که هواداران علاقه مندی که بلیت نداشتند هم به ورزشگاه آمدند. نیروهای یگان ویژه هم زحمت کشیدند و بنا بر ضرورت دیدند که عده‌ای از شهرستان آمده اند اجازه ورود به آنها دادند و ان شاء الله که بتوانیم این روند را روز به روز بهتر کنیم. 

طاهری ادامه داد: می‌گویند ما به استقلالی‌ها کمتر بلیت فروختیم، این موضوع درست نیست و به زودی میزان دقیق آن را اطلاع رسانی می‌کنیم. ما آمار تعداد بلیت هایی که در شعب به واسطه کارت هواداری به فروش رساندیم 4400 تاست و 52هزار نفر مردم معمولی بلیت خریداری کردند. متاسفانه یکسری فضاسازی ها را ایجاد می‌کنند و دیدم که اذعان عمومی را درگیر کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته شده با وجود مسائل مالی درباشگاه به فکر کناره گیری از سمتش است، عنوان کرد: مسائل مالی بحث دیگری و شرایط کار کردن موضوع دیگری است. حرف من این است که برای کار کردن فضای مناسب فراهم شود. به این موضوع دقت کنید که من و هیئت مدیره اعضای منتخب مجمع هستیم. نمی‌شود که همیشه در باشگاه باشیم زمانی هم اگر در باشگاه نبودم شما ناراحت نباشید. بحث استعفا نیست و ان شاء الله که شرایط کار مهیا باشد. اگر صلاح بدانند به کارم ادامه می‌دهم، اگر نه که هر تصمیمی که بگیرند من تابعم، قرار نیست تا اَبد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز