خبرگزاری کار ایران

در روزی که جای کاوه و طارمی خالیست؛

بار خط حمله سرخابی‌ها را چه کسی بر دوش می‌کشد؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۰۶

بهترین گلزنان سرخابی در لیگ قبلی و آخرین دربی، در دیدار امروز حضور ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی پایتخت با جذابیت‌های خودش همیشه زیر ذره‌بین رسانه‌ها و هواداران فوتبال بوده است و یکی از علامت سوال‌های مهم این بازی، نام گلزنان احتمالی آن است.

با توجه به اهمیت گلزنی در این دیدار، بارها مشاهده شده بازیکنانی که از آنها انتظار کمتری برای این کار می‌رود موفق به انجام آن می‌شوند و نمی‌شود برای گلزنی در این دیدار به عملکرد گذشته بازیکنان رجوع کرد ولی در هر صورت از مهاجم نوک هر تیم انتظاری بیش از سایرین می‌رود تا در صورت ایجاد فرصت، دروازه حریف را باز کنند.

در فصل گذشته و آخرین دربی انجام شده، دلخوشی استقلالی‌ها به حضور کاوه رضایی در خط حمله بود و سرخپوشان هم با وجود طارمی خیالشان از خط حمله راحت بود. ولی با جدایی کاوه از استقلال در نقل و انتقالات و محرومیت طارمی از سوی فیفا، هیچکدام در دربی 85 حضور ندارند.

استقلال با رفتن کاور در خط حمله به طور جد دچار مشکل شده است ولی سرخپوشان توانستند تا حدودی با زوج منشا - علیپور جای خالی طارمی را پر کنند. اما سوال اینجاست که در نبود آنها، امید اول گلزنی سرخابی‌ها در دربی چه کسی است؟

علی قربانی در استقلال به نظر می‌رسد مهاجم اول آبی‌ها باشد و شفر به او بیش از شهباززاده اعتقاد دارد. تبحر قربانی بیشتر روی توپ‌های هوایی است و ممکن است این بازیکن بتواند میان جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده روی توپ‌های هوایی برای بیرانوند و دروازه‌اش خطرساز شود.

در پرسپولیس هم زوج علیپور و منشا عملکرد خوبی داشته‌اند و در این تیم هم به نظر می‌رسد گادوین منشا مهره اصلی سرخپوشان برای باز کردن دروازه استقلال باشد.

باید دید در طول بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز