خبرگزاری کار ایران

با تلاش کارشناسان حقوقی صورت گرفت؛

آزادسازی بخشی از اراضی و املاک دولتی در بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۴۶

با تلاش کارشناسان و مشاوران حقوقی اداره کل راه و شهرستازی گیلان در محاکم قضایی و دفاع از حقوق دولت و برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با پدیده زمین‌خواری،بخشی از اراضی و املاک دولتی در بندر انزلی از تصرف متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، رسول حسین پور مدیر املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت: زمین تصرفی دورسیم خاردار و یک انباری به مساحت تقریبی 6 هزار متر مربع واقع در انزلی بعد از هتل سفید کنار روستای گلوگاه با رضایت متصرف در دادگاه و بدون هیچ قید شرطی با حضور عوامل اجرایی یگان حفاظت سازمان ملی زمین ومسکن گیلان ونماینده حقوقی آزادسازی شد.

وی همچنین از باز پس گیری خانه سازمانی دولتی در بندر انزلی خبر داد وگفت: عملیات خلع ید خانه سازمانی واقع در بندر انزلی با حضور عوامل اجرایی کلانتری 13 منطقه وبا حکم دادستان انجام گرفت.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی با گشت‌های روزانه وظیفه رصد هرگونه تصرف را بر عهده دارند و به‌محض مشاهده هرگونه تصرف نسبت به رفع آن اقدام و در صورت اعتراض متصرف پرونده‌ای از آن تشکیل و برای رفع تصرفات اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز