خبرگزاری کار ایران

رویایی که تبدیل به کابوس شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۲۶۲

صعود تیم گمنام بنونتو به سری A یکی از خواندنی‌ترین داستان‌های فوتبال ایتالیا بود اما بعد از باختن 9 بازی ابتدایی شان رویای آنها مبدل به کابوس شده است.

به گزارش ایلنا، باخت خانگی 3 بر صفر یکشنبه برابر فیورنتینا به این معنی است که رکورد نامطلوب طولانی‌ترین روند باخت در ابتدای فصل به این تیم رسیده و از ونیتزیا که در ابتدای فصل 1950-1949 هشت شکست پیاپی متحمل شد، عبور کرده‌اند.

نماینده منطقه جنوبی کامپانیا در این 9 بازی 22 گل خورده و تنها 2 گل زده. برای بیشترشدن شوربختی بنونتو، آزمایش دوپینگ فابیو لوچونی کاپیتان این تیم مثبت بوده و ممکن است تا چهار سال محروم شود. مارکو بارونی مربی تیم و ستاره فصل قبل سری B می‌گوید باید به تلاش ادامه دهند و خودشان را باور داشته باشند اما رسانه‌های ایتالیایی جایگاه او را بسیار نامطمئن ارزیابی می‌کنند.

بنونتو در سال 2005 بازتاسیس شد بعد از آنکه باشگاه اصلی که از سال 1929 موجودیت داشت، منحل شد. در فصل 2008-2007 در دسته چهارم بود، فصل قبل برای نخستین بار به سری B راه یافت و با قرارگرفتن در رده پنجم از طریق پلی‌آف به بالاترین رده فوتبال لیگ ایتالیا صعود کرد اما مثل کارپی و فروزینونه فصل قبل، این تیم هم نتوانسته در میان بزرگان خودی نشان دهد. این تیم بیش از 15 بازیکن جدید در تابستان به خدمت گرفت تا تقویت شود هرچند تقریبا نصف آنها قرضی بودند و هیچ یک بیشتر از سه میلیون یورو هزینه نداشتند. تبدیل شدن به تیمی که بتواند رقابت کند چالش بزرگ پیش رویشان بود بخصوص با در نظر گرفتن اینکه چند تا از بازیکنان جدید در اواخر آگوست که مسابقات شروع شده بود، اضافه شدند.

ورونا و اسپال که به همراه بنونتو صعود کرده‌اند نیز وضعیت خیلی بهتری ندارند و آئورلیو دلائورنتیس رییس ناپولی، صدرنشین لیگ، از این گفته که تعداد تیم‌های لیگ باید از 20 تا به 18 یا حتی 16 تیم کاهش پیدا کند اما اورسته ویگوریتو رییس بنونتو مشکل اصلی را در توزیع ناعادلانه حق پخش تلویزیونی می‌داند که بر اساس محبوبیت و سابقه تیم‌ها به آنها تعلق می‌گیرد: «روش تقسیم درآمدها باعث ایجاد استانداردهای متفاوت در یک لیگ شده، ما نباید سرطان را با بریدن پا درمان کنیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز