خبرگزاری کار ایران

شعار هواداران استقلال علیه فردوسی پور / ۴۰ تماشاگر در دربی ۸۵ مجروح شده‌اند

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۱۷۸

با اینکه عنوان شده بود هوادارانی که در تهیه بلیت ناموفق بوده‌اند می‌توانند در محل ورزشگاه بلیت باری امروز را خریداری کنند اما فدراسیون فوتبال این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران از ساعت 16:40 دقیقه روز پنجشنبه برگزار کننده آخرین بازی هفته دهم هستند. دیداری که از حساسیت های فراوانی برخوردار است. از امروز برای 24 ساعت با پوشش لحظه به لحظه این مسابقه همراه ما باشید:

16:50 / زمانی که بازیکنان دو تیم در تونل منتظر ورود به زمین بودند، علیرضا بیرانوند به‌شوخی یک سیلی به فرشید باقری زد و بعد او را در آغوش گرفت. بیرانوند پیش از آغاز بازی نیز به سمت سیدمهدی رحمتی رفت و با او خوش‌وبش کرد.

 

16:27 / هواداران استقلال مهدی رحمتی را هم تشویق می کنند.آن ها جدا از تشویق حسینی ،با شعار های خود کاپیتان نیمکت نشین شان را هم تشویق می کنند.رحمتی هم در واکنش به تشویق هواداران استقلال برایشان دست تکان داد.

 

16:25 / هواداران پرسپولیس و استقلال تقریبا استقبال برابری از بازی داشته اند.جایگاه پرسپولیسی ها و استقلالی ها پر است تا یکی از پر تماشاگرترین دربی ها رقم بخورد.هواداران دو تیم در جایگاه های مخصوص خود مستقر شده و آماده شروع بازی هستند.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

 

16:20 /  هواداران استقلال علیه عادل فردوسی پور شعار می دهند.طرفداران استقلال گزارشگر دربی را یک پرسپولیسی می دانند و از این رو علیه او شعار داده و فردوسی پور را یک گزارشگر پرسپولیسی خطاب می کنند.

 

16:04 /در فاصله کمتر از ۴۰ دقیقه تا آغاز بازی , ورزشگاه آزادی کاملا پر شده و بسیاری از هواداران پشت درهای بسته مانده اند!

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

16:01 / بر اساس اعلام اورژانس تا این لحظه ۴۰ تماشاگر دربی ۸۵ مجروح شده‌اند و دو نفر به بیمارستان انتقال یافته‌اند.

 

15:40 / بازیکنان پرسپولیس نیز وارد چمن استادیوم شدند و زیر نظر مارکو به گرم کردن خود پرداختند و برانکو نیز روی عملکرد آنها نظارت دارد.علیرضا بیرانوند و دیگر دروازه بانان پرسپولیس با حضور در چمن به گرم کردن خود پرداختند و شماره یک سرخپوشان به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. 

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

 

15:20 /  بازیکنان استقلال دقایقی  پیش وارد زمین شدند که در این بین وینفرد شفر هم آنها را همراهی کرد.شفر به محض ورود به زمین بازی سمت هواداران رفت و برای آنها دست تکان داد که در این بین هواداران استقلال به شدت او را تشویق کردند.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

15:10 /  تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس اتوبوس تیم استقلال را برای لحظاتی متوقف کردند و علیه مهدی رحمتی شعار دادند که این اتفاق واکنش سرمربی آلمانی استقلال را در پی داشت!ا

 

15:05/ ترکیب پرسپولیس مشخص شد و بر این اساس علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور 11 مرد برانکو ایوانکوویچ را در شهرآورد تشکیل می دهند.

 

14:45 / سرمربی استقلال ترکیب تیم خود را برای بازی با پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مشخص کرد.حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا  غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی از ابتدا برای استقلال به میدان خواهند رفت.

 

14:20 هواداران استقلال برای ورود به ورزشگاه دچار مشکل شده‌اند و این موضوع باعث شکل گیری صف‌های طویل مقابل گیت‌های بلیت شده است. طبق اعلام باشگاه استقلال با پیگیری‌های انجام شده این مشکل در حال برطرف شدن است.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

14:14 تیم آبی‌پوش کوتاه‌قامتان بلند همت موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف قرمزپوش خود را شکست دهد.

14:12: طبقه دوم ورزشگاه آزادی به صورت رایگان در اختیار تماشاگران قرار گرفته است و برای ورود به آن بلیت چک نمی‌شود.

14:10: تا این لحظه بیش از نیمی از سکوها ورزشگاه آزادی پر شده است و سهم تماشاگران پرسپولیس بیشتر از استقلالی‌هاست. تماشاگران همچنان در حال ورود به استادیوم هستند.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

14:00 باشگاه استقلال اعلام کرد:  صدور بلیت در باجه‌های ورزشگاه هم اکنون در حال انجام است؛ از هوادارانی که پیش از این موفق به تهیه بلیت شده اند تقاضا می‌کنیم با آرامش در صف‌های صدور بلیت حضور یابند.

13:50: راه‌های منتهی به استادیوم ترافیک سنگینی دارد و متروی ورزشگاه آزادی هم با ازدحام جمعیت مواجه است. بسیاری از تماشاگران خودرو‌های شخصی خود را با فاصله زیاد از استادیوم پارک کرده و پیاده طی مسیر می‌کنند.

13:10: ساعاتی پیش از شروع دربی، دیداری میان کوتاه قامتان بلند همت با پیراهن آبی و نونهالان شهاب تهران با پیراهن قرمز برگزار شد.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

12:25: پرچم بزرگ هواداران پرسپولیس به ورزشگاه رسید.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

12:15/ در بین هواداران دو تیم یک هوادار معلول پرسپولیس هم حضور دارد.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

12:00/ ازدحام شدیدی در گیت‌های کنترل بلیت صورت گرفته و این روند به کندی انجام می‌شود.

11:40/ با اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود بلیت فروشی در محوطه ورزشگاه صورت نمی‌گیرد اما این اقدام به صورت خودسرانه پدید آمده و بازار سیاه اطراف استادیوم آزادی باعث شده تا بهای بلیت دیدار استقلال و پرسپولیس تا ده‌ها برابر افزایش پیدا کند.

11:20/ از ورود دوربین‌های صدا و سیما توسط نیروهای انتظامی به محوطه ورزشگاه جلوگیری شده و همانطور که مسولین فدراسیو اعلام کرده بودند عواملی می‌توانند از این بازی گزارش تصویری داشته باشند که قراردادی با سازمان لیگ به امضا رسانده باشند.

11:05/ با اینکه اعلام شده بود درب‌های ورزشگاه ساعت 12 برای ورود هواداران باز می‌شود این اتفاق یک ساعت زودتر از موعد رخ داد.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

10:08/ حدود 2هزار هوادار در محوطه ورزشگاه حضور دارند و قرار است درب‌های ورودی ساعت 12 باز شوند.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

09:50/ خودروهایی که اطراف ورزشگاه قرار داشتند با جرثقیل جمع آوری می‌شوند.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

09:15/ فدراسیون فوتبال اعلام کرد تنها کسانی که در روزهای گذشته بلیت تهیه کرده‌اند می‌توانند این بازی را تماشا کنند و در محوطه ورزشگاه بلیت فروشی صورت نمی‌گیرد.

09:11/ عادل در ۱۷ بازی گزارشگر دربی بوده که ۴ برد برای استقلال، ۵ پیروزی برای پرسپولیس و ۸ تساوی رقم خورده است

07:00/ درب‌های پارکینگ به روی هواداران باز شده و بیش از 5 هزار نفر در حال حاضر در پارکینگ‌ها مستقر شده اند.

22:56/ اما گزارشگر دیدار فردا. این عنوان رسید به مجری مشهور و برتر ایران‌ عادل فردوسی پور که به احتمال زیاد هواداران فوتبال به عنوان گزارشگر دربی ۸۵ معرفی می‌شد فردا بازی حساس سرخابی‌ها را گزارش خواهد کرد.

 

21:15/ هواداران که نسبت به خرید بلیت دربی اقدام نموده‌اند، در مراجعه به ورزشگاه آزادی حتما رسید خرید بلیت و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند تا از ورود آنها به ورزشگاه ممانعت به عمل نیاید.

 

20:55/ علی اصغرپورمحمدی، رئیس شورای ورزش صداوسیما خبر داد: دربی 85 بدون هیچ کم و کاستی پخش می شود.

 

20:35 / خوش آمد گویی برانکو به دستیارانش؛ سرمربی کروات پرسپولیس در کمتر از ۲۴ مانده به آغاز دیدار برابر استقلال با انتشار عکسی به پیشواز این دیدار رفت. برانکو ایوانکوویچ با انتشار عکسی در کنار دستیارانش و یادآوری دربی فردا به عنوان بزرگترین دربی قاره آسیا از تقابل برابر استقلالی‌ها استقبال کرد.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

20:15 / با اینکه تعدادی از هواداران دو تیم در اطراف استادیوم آزادی استقرار یافته‌اند ولی طبق اعلام مسئولان ورزشگاه درب‌های ورودی برای طرفداران دو تیم از ساعت ۱۲ باز خواهد شد.

 

18:49/ لیست 20 نفره استقلال برای دربی 85 اعلام شد و بر این اساس؛ مهدی رحمتی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، لئوناردو پادووانی، علی قربانی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، آرمین سهرابیان،‌ فرشید باقری، دارویش شجاعیان، میلاد زکی‌پور، سرور جباروف، وریا غفوری، سید حسین حسینی،‌ مهدی قائدی، جواد محمدی، فرشید اسماعیلی و حسن بیت سعید در این لیست قرار گرفتند.

 

16:50/ علیرضا بیرانوند تاکنون 7 بار رو در روی استقلال قرار گرفته که تنها یک بار شکست خورده و 4 بار برنده شده است. این دروازه بان تا به اینجا 5 کلین شیت به ثبت رسانده است.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

16:40/ وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: من هم مانند هواداران می خواهم برنده باشم. ما به زمین نمی رویم تا خواهش کنیم بازی مساوی شود. امیدوارم هواداران همگی خوشحال باشند اما استقلالی ها فردا خوشحال تر باشند. ما یک گروهی داریم که فرماندهان و بزرگترهای تیم من هستند. ما باید با اعتماد به نفس داخل زمین برویم و سپس نتیجه را می بینم.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85


16:40/ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: همه بازیکنان سالم هستند و ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. برد، برد و فقط برد. می‌دانیم که برد برابر هر تیمی سخت است. در این بازی انگیزه‌های زیادی وجود دارد و فردا باید قلب‌ها داغ و ذهن و مغز خنک باشد. نتیجه و تعداد گل خیلی مهم نیست و تنها به دنبال برد هستیم و حتی نیم به صفر هم خوب است.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85


16:40/ بیژن حیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد. حیدری در این فصل تا به اینجا و تا پایان هفته نهم 4 مسابقه را قضاوت کرده است. دیدار دو تیم پدیده و سپاهان در هفته دوم که تیم مشهدی با 4 گل برد. نبرد استقلال و تراکتورسازی در هفته سوم که منجر به یکی از دو برد استقلال در این فصل شد. مسابقه تراکتور و نفت در هفته چهارم که با نتیجه 2-1 به سود تبریزی به اتمام رسید و در نهایت بازی پارس جنوبی جم و پدیده در هفته هشتم که 1-1 شد.

حیدری در این 4 بازی 18 بار از کارت زرد خود استفاده کرد و میانگین 5/4 کارت در هر بازی را به ثبت رساند که نسبتا آمار زیادی است. با این حال او فقط یک بار در هفته هشتم و در دقیقه 77 حامد نورمحمدی از پارس جنوبی را اخراج کرد. حیدری یک بار هم در هفته چهارم برای تراکتور پنالتی گرفت.

لحظه به لحظه همراه با حواشی جذاب دربی 85

این داور 37 ساله تا به اینجا برای تیم های تراکتور و پدیده دو قضاوت داشته و تیم های استقلال، سپاهان، پارس جنوبی و نفت تهران با یک بازی در رده های بعدی قرار دارند. نکته جالب درباره این داور که باید به آن اشاره کرد آن است که حیدری هر وقت در این فصل قضاوت کرده تیم میزبان نباخته و در بدترین شرایط به تساوی رضایت داده است. در بازی پیش رو هم پرسپولیس میزبان استقلال خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز