خبرگزاری کار ایران

آندری لنوف: ترس ایران از ما باعث شد نتوانند پیروز شوند/ کاملاً از حریف برتر بودیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۲۶۹

دروازه‌بان تیم ملی روسیه از دیدار روز گذشته تیمش مقابل ایران می‌گوید.

به گزارش ایلنا، آندری لنوف دروازه بان تیم ملی روسیه پس از بازی دوستانه با ایران که با تساوی یک - یک به پایان رسید او خاطر نشان کرد که تیم ملی کشورش باید از فرصت به وجود آمده در دیدارهای تدارکاتی این‌چنینی بهترین استفاده را ببرد و بدون توجه به نتیجه بازی‌ها به فکر آشنایی با رقبای احتمالی در جام جهانی باشد. گفت‌وگوی لنوف با یک رسانه روسی را می‌خوانید:

 

آیا تیم شما در این دیدار از تمام توان خود بهره برد؟ فرصت‌های زیادی مقابل ایران از دست دادید.

 ما در این دیدار بهتر از ایران بودیم. من خوشحالم که مربی تیم فرصت حضور در این بازی را به من داد و توانستم در دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی در ترکیب اصلی باشم. از طرف دیگر هم بسیار خوشحالم که به ایران اجازه خلق هیچ موقعیتی را ندادیم، ما در تمام دقایق بازی در حال حمله بودیم. ایران هم تیم خوبی بود و شخصیت فوتبالی خودش را نشان داد ولی این ترس آنها از ما بود که باعث شد پیروز نشوند.

 

مربی بعد از بازی چه گفت؟

او به ما گفت در شروع بازی کیفیت همیشگی را نداشتیم ولی در ادامه توانستیم بازی را در کنترل خود قرار دهیم. از طرفی تیم ایران مجبور بود از ابتدا تمام توان خود را به کار بگیرد. این موضوعی بود که مربی در موردش با ما صحبت کرد.

 

پس از امروز یاد گرفتید که چطور باید به بازی برگردید؟

وقتی چیزی را تجربه کردیم یعنی آن را یاد گرفتیم (خنده)

 

آیا قبل از مسابقه با آکینفیف (دروازه‌بان اصلی تیم ملی) صحبت کردید؟

بله. ما با وجود اینکه رقیب هم هستیم ولی همیشه از یکدیگر حمایت می‌کنیم. هم با ایگور و هم با ولدیا گابولوف رابطه خوبی دارم.

 

در این دیدار بیشتر توپ‌ها را برای ماریو فرناندز یا رائوش می‌فرستادی. این یک تاکتیک از پیش تعیین‌شده بود؟

نه، آنها فقط در موقعیت خوبی قرار داشتند و آزادتر بودند برای همین توپ‌ها به سمت آنها پرتاب می‌شد.

 

عملکرد بازیکنانی که برای اولین بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بهتر است این سوال را از سرمربی تیم بپرسید، من می‌خواهم بهترین عملکرد خودم را داشته باشم و از دروازه تیمم به بهترین شکل دفاع کنم.

 

فکر می‌کنی بعضی از آنها بتوانند در جام جهانی هم در ترکیب تیم به میدان بروند؟

این یک بازی دوستانه بود و فضای آن با دیدارهای رسمی آن‌هم در فضایی مثل جام جهانی متفاوت است. آنها هنوز جوان هستند و فرصت زیادی دارند. باید تا تابستان صبر کرد و دید چه سرنوشتی رقم می‌خورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز