خبرگزاری کار ایران

با حضور شرکت‌های شاخص گیلان؛

اولین نمایشگاه تولیدات برتر گیلان 19 مهر ماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۸۸

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی،تولیدی، صنایع معدنی و تبدیلی برتر تحت عنوان نمایشگاه تولیدات برتر استان با حضور شرکت های مطرح و شاخص گیلان در محل نمایشگاه بین المللی شهر رشت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد آراسته افزود: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولید ملی و محصولات ساخت داخل و نیز شناسایی صنعتگران و تولیدکنندگان توانمند استان با رویکرد معرفی واحدهای صاحب نام و مطرح استان، اولین نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان از تاریخ نوزدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا می‌شود.

آراسته تصریح کرد: در این نمایشگاه واحدهای صنعتی و تولیدی آخرین محصولات و دستاوردهای خود را با تکیه بر تکنولوژی های نوین و روز دنیا جهت بازدیدکنندگان به معرض نمایش خواهند گذاشت .
 
وی همچنین افزود: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آشنا کردن آحاد مردم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان و ایجاد فرهنگ صحیح مصرف تولیدات داخل و نیز بستر مناسبی جهت تعرفه و شناساندن واحدهای صنعتی به لحاظ تنوع محصولات جدید در سطح استان است.
 
آراسته همچنین به جایگاه مهم تبلیغات و نحوه عرضه محصولات در جذب سهم بازار پرداخت و گفت: هر چقدر میزان معرفی و تبلیغات در این گونه نمایشگاهها بیشتر و گستره تر باشد بستر مناسبی خواهد بود تا شرکتهای صنعتی با توجه به پتانسیل بالایی که دارند قدرت رقابت پذیری خود را با کالاهای خارجی در جذب سهم بیشتر بازار افزایش دهند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: اعتلای ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی استان نیاز به توجه و همدلی کلیه مسئولان استان دارد و هم اکنون این استان دارای2600 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ است که در یک شهر صنعتی و 32 شهرک و ناحیه صنعتی می باشند که تنوع تولیدات و محصولات استراتژیک آن در کشور کم نظیر است.

شایان ذکر است نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان از تاریخ 19 لغایت 23 مهرماه از ساعت 15 الی 22 پذیرای همشهریان استان و کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز