خبرگزاری کار ایران

تویسرکانی در دیدار با وزیر قانون و حقوق بشر اندونزی:

توجه به مالکیت‌های فکری از لوازم توسعه اقتصادی در کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۱۱

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه پنجاه و هفتمین مجمع عمومی سازمان جهانی مالکیت معنوی (وایپو) با وزیر قانون و حقوق بشر اندونزی که مسئولیت مالکیت معنوی این کشور را بر عهده دارد، دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که اعضای هیات‌های شرکت‌کننده دو کشور نیز حضور داشتند، احمد تویسرکانی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ایران و اندونزی دو کشور بزرگ مسلمان در منطقه هستند که اشتراکات فراوانی دارند.

وی با اشاره به این موضوع که ایران مصمم به توسعه همکاری با کشورهای مسلمان است، گفت: ایران ظرفیت‌های فراوانی داشته و به سرعت در حال توسعه است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از اقتصاد دانش بنیان را از اولویت‌های کشور دانست و اظهار داشت: در این زمینه توجه به مالکیت‌های فکری از لوازم توسعه اقتصادی و ابزار پیشرفت در کشور خواهد بود.

تویسرکانی افزود: ایران حدود صد سال سابقه ثبت در علائم تجاری و اختراعات دارد و به اغلب معاهدات مربوط به مالکیت های صنعتی ملحق شده است.

در ادامه این دیدار، یاسونا لوالی وزیر قانون و حقوق بشر اندونزی که مسئولیت مالکیت معنوی اندونزی در این نشست را بر عهده دارد، ضمن تاکید بر اشتراکات دو کشور به لزوم توسعه همکاری ها اشاره کرده و از مواضع مشترک دو کشور در موضوعات دستور کار وایپو تشکر و قدردانی کرد.

وی پیشنهاد تبادل تجارب و کارشناس را بین دو کشور مطرح و توافق شد پس از بررسی‌های کارشناسی در خصوص امضاء یاداشت تفاهم همکاری های مشترک و دوجانبه اقدامات لازم انجام پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز