خبرگزاری کار ایران

فاجعه‌ای در یک قدمی واقعیت، جام جهانی بدون کینگ لئو (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۶۹۳

صعود آرژانتین به جام جهانی به اما و اگر در هفته پایانی کشیده شده است.

به گزارش ایلنا، تنها یک هفته تا پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای جنوبی باقی مانده است و تنها تیمی که توانسته صعود مستقیمش را تا این لحظه مسجل کند برزیل است و اروگوئه هم به عنوان تیم دوم جدول حضورش در بین 5 تیم اول قطعی شده است و صعود مستقیمش هنوز صد در صد نیست.

به جز این 2 تیم، پنج تیم شیلی، کلمبیا، پرو، آرژانتین و پاراگوئه برای صعود به عنوان سهمیه مستقیم یا پلی‌آف تلاش می‌کنند و مشخص شدن سایر نماینده‌های آمریکای جنوبی منوط به برگزاری دیدارهای هفته هجدهم و پایانی این بازی‌هاست.

طبق سهمیه‌‌ای که از سوی فیفا تایین شده است، 4 تیم بالای جدول مستقیماً راهی جام جهانی می‌شوند و تیم پنجم با گرفتن سهمیه پلی‌آف به مصاف تیم اقیانوسیه یعنی نیوزلند می‌رود تا در صورت پیروزی در این دیدار، سهمیه پنجم هم به آمریکای جنوبی اختصاص می‌یابد

اما نکته‌ای که در میان اهالی فوتبال در این روزها خیلی سرو صدا کرده است، احتمال حضور نداشتن تیم پرستاره آرژانتین در جام جهانی 2018 روسیه است. آرژانتین با در اختیار داشتن بازیکنانی مثل لیونل مسی، دیماریا، ماسچرانو، ایکاردی و... از تیم‌های جذاب دنیا محسوب می‌شود و عدم حضورش در جام جهانی ضربه زیادی به جذابیت این رقابت‌ها خواهد زد.

آرژانتین در حال حاضر در رتبه ششم جدول است و در صورت پیروزی در دیدار مقابل اکوادور، با توجه به بازی رو در رو کلمبیا و پرو که تیم‌های چهارم و پنجم جدول هستند، در صورت پیروزی در این دیدار صعودش حداقل به عنوان تیم پنجم به پلی‌آف قطعی است. در صورتی که دیدار پرو و کلمبیا مساوی شود آرژانتین مستقیماً صعود خواهد کرد.

همه این احتمالات منوط به این است که آرژانتین موفق به شکست دادن اکوادور شود و در صورت شکست مقابل این تیم شانسی برای صعود ندارد د در صورت تساوی هم در صورتی صعود می‌کند که کلمبیا پرو را شکست دهد.

کابوس جام جهانی بدون لیونل مسی نکته مهمی است که جنگ تیم‌های بالای جدول در مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی را حساس جلوه می‌دهد.

فاجعه‌ای در یک قدمی واقعیت، جام جهانی بدون کینگ لئو (گزارش)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز