خبرگزاری کار ایران

آل نعمه: از اقدام علی کریمی ناراحتم / درخشان سرمربی با تجربه‎‌ای است

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۶۷۱

مدافع نفت تهران که از سوی علی کرمی از لیست این تیم کنار گذاته

احمد آل نعمه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط نفت تهران گفت: شرایط خبی نسبت به اوایل فصل داریم و امکانات بهتر شده است. نظم تیمی را بازیکنان سعی می کنند پس از مشکلات زیاد حفظ کنند. خداراشکر پرداختی‌ها زیر نظر مدیریت جدید به عمل آمده و مشکلی نداریم. تمریناتمان در دو نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری می‌شود. مبلغی به بازیکنان به عنوان چک پرداخت شده و قرار شده بازیکنانی که به تازگی بازگشته‌اند هم رقمی را دریافت کنند.

وی ادامه داد: بدون مشکل پیش می‌رویم و به هر حال از اول فصل با آقای درخشان کار در لیگ را آغاز کردیم. بعد از ایشان آقای کریمی آمد و حالا دوباره تمرینات را با ایشان آغاز کردیم. رابطه خوبی با آقای درخشان داریم و ایشان در حال حاضر سرمربی نفت است. ایشان سرمربی باتجریه ای است و بازیکنان به همراه کادرفنی دست در دست هم بدهیم تا نماینده شایسته‌ای در آسیا باشیم. 

آل نعمه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمرکزمان روی لیگ برتر است و قرار شده در نیم فصل هم چند مهره به ما اضافه شوند. رفته رفته بهتر می‌شویم.

آل نعمه درباره اینکه کریمی پس از برعهده گرفتن هدایت نفت او را به همراه چند بازیکن دیگر از ترکیب کنار گذاشت، عنوان کرد: از ایشان دلخور نیستم اما به شدت ناراحتم. بدون دلیل از ترکیب کنار گذاشته شدیم و تا همین امروز از اقدام ایشان بی خبرم. می توانستند در نیم فصل این اقدام را انجام بدهند به هر حال در کنار تیم بودیم و در تمرینات حاضر می‌شدیم تا آمادگی مان حفظ شود. آن زمان در نیم فصل خودمان را به تیم دیگری معرفی می‌کردیم و همکاری‌مان اینگونه به پایان می‌رسید. در این وضعیت نه می‌شد کسی جایگزین ما شود و نه اسممان از لیست خارج شود. به هر حال برای آقای کریمی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در ادامه موفق باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز