خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی فوتبال نوجوانان - هند

چمنیان: امیدوارم خاطرات‌مان در گوا تکرار شود/ گینه را آنالیز کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۴۳۷

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: ما خاطرات بسیار خوبی از گوا داریم و امیدواریم در جام جهانی این خاطرات تکرار شوند.

به گزارش ایلنا، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی مقابل گینه در جام‌جهانی نوجوانان اظهار داشت: یک سال است منتظر رسیدن فردا هستیم. پس از اینکه در شهر گوا برای جام‌جهانی انتخاب شدیم، روند آماده سازی‌مان را آغاز کردیم. ما خاطرات بسیار خوبی از گوا داریم و امیدواریم در جام جهانی این خاطرات تکرار شوند. ما اینجا هستیم که به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالیم به عنوان نماینده کشور عزیزمان در جام جهانی هستیم.اولویت ما کسب موفقیت در مسابقات است.فدراسیون فوتبال به صورت کامل از ما حمایت کرده و این باعث شد که در این مدت به خوبی پیشرفت کنیم. بچه های ما هم روند خوبی را طی کردند و نشان دادند استعداد زیادی دارند. بازیکنان ایران نفرات پرامید و با انگیزه ای هستند. آنها از نظر فنی و روحی روانی در شرایط مناسبی قرار دارند.

چمنیان گفت: امیدواریم همان نمایشی که در بازی فرانسه و مکزیک داشتیم را در مسابقات رسمی تکرار کنیم.عرصه جهانی است و چیزی که ما روی آن کار کرده ایم را قصد داریم در میدان جهانی به نمایش بگذاریم.همه می دانیم که نباید به بازی های دوستانه و نتایج آن توجه کنیم چراکه آنچه اهمیت دارد نتایج ما در مسابقات رسمی است. بنابراین از فردا کار ما در یک میدان رسمی و مهم آغاز می شود و توجهی به نتایجی که در اسپانیا گرفتیم نداریم.

سرمربی تیم نوجوانان افزود: سه تیمی که در گروه ما هستند را ابتدا به کلاس فوتبالشان رجوع کردیم.درباره گینه باید بگویم که همه می دانند که این تیم، فوتبالی مبتنی بر قدرت بدنی را به نمایش می گذارد. این تیم در بخش حمله بازیکنان سرعتی خوبی دارد. ما بازی های این تیم را آنالیز کرده ایم و سعی می کنیم بازیکنان اصلی این تیم را مهار کنیم.

وی درباره اینکه بهترین خاطره اش از گوا چیست بیان کرد: بدون شک ما خاطرات خوبی از مردم گوا و این شهر داریم.خوشحالم سال گذشته ما بازی ها را در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کردیم و در فینال هم کارمان را به پایان بردیم. این بهترین اتفاق برای یک تیم است که می تواند در آغاز و پایان یک تورنمنت حضور داشته باشد.

سرمربی تیم نوجوانان درباره موفقیت های این تیم در مسابقات در نیمه دوم، بیان کرد: اینجا باید از تلاش بازیکنانم تشکر کنم که به صحبت های کادر فنی توجه می کنند.ما در بین دو نیمه صحبت های لازم را می کنیم و بازیکنان هم آنها را اجرا می کنند.

چمنیان تصریح کرد:همانطور که محمد شریفی در نشست خبری اشاره کرد تیم ایران، یک تیم واقعی است که برای رسیدن به موففیت می جنگد و تلاش می کند. از مردم عزیز کشورمان می خواهم دعای خیرشان را با قلب هایشان بدرقه نوجوانان میهن مان کنند.الان میدان کار ماست و امیدوارم باعث شادی دل مردم عزیزمان شویم. ما حضور 80 میلیونی آنها را در کنار خود حس می کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز