خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۸۰

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه تاکید کرد: یوم الله ۱۳ آبان روز اعلام‌ پایداری در برابر شرارت‌های آمریکای جنایتکار است.

به گزارش ایلنا، تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان با  شعار محوری «هیهات منا الذله» صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه ۹۷ در تهران و سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به همین مناسبت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه ای از مردم ایران برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است: 

«یوم الله سیزدهم آبان، روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانه ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.

چهل سال ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانه ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر چهل سـال خبـاثت و شـرارت و جنایت و تحریم های همه جانبه و ظالمانه امریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی، بألاخره باعث بیداری ملت ها و جهانشمول شدن شعار «مرگ بر امریکا» و تنزل جایگاه امریکا در بین افکار عمومی و برملا شدن چهره خبیث و منافقانه آنان در سطح منطقه و جهان شد.

یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی الگوی امروزی و تمام نمای پیام تاریخی، جهانشمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است و آمریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی و صلح  جهانی به عنوان  شیطان بزرگ، مصداق اتَم استکبار و فرزند نامشروع جریان های طاغوتی و سلطه اغواگرایانه شیاطین است.

مراسم ۱۳ آبان امسال، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» و مرگ بر خباثت ها و جنایت های مختلف او علیه بشریت است و تا زمانی که سیاست های استکباری وخوی ظالمانه و ددمنشانۀ آمریکا علیه ایران و سایر کشورها و دولت های مستقل، آزادیخواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی حذف نمی گردد، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادیبخش خود و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هر روز فراگیر تر و جهانشمول تر از قبل می شود.

شعار مـرگ بـر آمریـکا، مـرگ بـر انگلیـس، مـرگ بر صهیونیسـم و اسـرائیل و مرگ بر استکبار امروز ملت عاشورایی ایران، ترجمان همان شعار هیهات منا الذله اباعبدالله الحسین(ع) و لبیک به  ندای جـاودان «هـل مـن نـاصـر ینـصـرنـی امـام حسـین (ع) در ظـهر عـاشـوراست.

به درستی رمز آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با ظلم سلطه‌گران عالم است و وجه اشتراک عاشورای حسینی و سه واقعۀ مهم یوم الله ۱۳ آبان، همان روح  مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار   است. مـراسـم تـظاهـرات ضـد اســتـکبـاری یـوم الله ۱۳ آبـان در صـبح یـک شـنبـه در سـراسـر کشـور و در تـهــران  به صـورت ویـژه از سـاعـت ۰۹:۳۰ صـبح، یــکشنبه ۱۳ آبـان در مـقـابـل لانه جاسـوسـی سـابق آمـریـکا، واقـع درخیـابـان آیـت الله طـالـقانـی، تـقاطـع خـیابان شـهیـد مفتـح، برگزار می‌شود.

شـورای همـاهنـگی تـبلیـغات اسـلامی، ضمن دعوت از ملت بزرگ و عاشورایی ایران اسلامی، درخواست می کند با حضور عاشورایی، حماسی و انقلابی خود در ویـژه مـراسـم تظاهرات  روز ملـی مبـارزه با اسـتکبار جـهانی، یوم الله سـیزدهم آبان و سـردادن شـعار  همیشـگی خـود ؛ یعنـی، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، فریاد رسای  «هیـهـات منـا الـذلـه» حسـینی را بـار  دیـگر به گـوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان برسانند.»  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز