خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت وزارت دفاع از مردم برای حضور باشکوه در مراسم تشییع شهید حججی

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۷۷

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ‌از ملت همیشه در صحنه، آگاه و شهیدپرور کشورمان به ویژه مردم مومن و انقلابی تهران بزرگ برای حضور باشکوه و حماسی در مراسم تشییع پیکر شهید عزیز محسن حججی دعوت کرد.‌

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه وزارت دفاع به این شرح است: عطر شهادت فرزند برومند این سرزمین این بار نه از خاک‌های جنوب و غرب کشور که از خرابه‌های شام و صحرای حلب به مشام می‌رسد؛ شهیدی که گلوی او را همچون سرور و سالار شهیدان بریدند تا چهره مصمم و مقاومش را از دیدگان مردم جهان بپوشانند. 

و تاریخ باید بداند دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) دلیل نمی‌خواهد. بهانه‌اش دل است و بیعت حسینیان زمان بیعتی است به رنگ خون که پیکر مطهر شهدای غریب مدافع حرم جلوه‌ای از این عهد و پیمان را به تصویر کشیده است.

شهادت مظلومانه رزمنده دلاور، شهید محسن حججی و تصویر باصلابتش یک بار دیگر جمله معروف امام را در یادها زنده کرد که فرمودند «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد».

و اینک در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)و یاران باوفایش و در آستانه عاشورا و تاسوعای حسینی (ع)، تشییع پیکر پاک این شهید سرافراز مدافع حرم «پاسدار محسن حججی» که در جبهه‌های مقاومت اسلامی و دفاع از حرم زینبی (س)، به دست یزیدیان زمانه، اشقیای تکفیری و ضد اسلام، مظلومانه و غریبانه به شهادت رسید، پایان انتظار ملت عاشورایی ایران را رقم می زند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک و تسلیت شهادت شهیدمحسن حججی به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله)، خانواده محترم و معزز این شهید و آحاد ملت انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی و اعلام حضور باشکوه متخصصان متعهد صنعت دفاعی در مراسم تشییع این شهید بزرگوار، از آحاد ملت همیشه در صحنه، آگاه و شهیدپرور کشورمان به‌ویژه مردم مومن و انقلابی تهران بزرگ برای حضور باشکوه و حماسی در این مراسم و بیعت تاریخی و جاودانه با آرمان‌های شهیدان برومند و قهرمان ایران اسلامی دعوت کرد تا به جهانیان ثابت کنند فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در ایران اسلامی همچنان زنده و جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز