خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

اطلاعات متناقضی از سوی شهرداری به دست ما رسیده است

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۶۹۹

عضو شورای شهر تهران گفت: اطلاعات متناقضی از سوی شهرداری به دست ما رسیده است و چون آقای نجفی و همکارانشان به آمار و اسناد دسترسی دارند تصویری از تهران به ما ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رسولی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: در ابتدای کار قرار گذاشتیم گزارشی از وضعیت شهرداری تهران تهیه کنیم اما علی‌رغم چندین جلسه اطلاعات متناقضی از سوی شهرداری به دست ما رسید.

او با اشاره به میزان هزینه‌هایی که در شهرداری تهران می‌شود ادامه داد: در همین راستا از شهردار درخواست داریم ظرف صد روز گزارشی از حوزه تحت مدیریت خود تهیه کند. تاکنون شاهد دو نوع رویکرد و ارزیابی بوده‌ایم؛ یک رویکرد سفید دیدن و دلبرانه ارزیابی کردن بود و رویکرد دوم همه چیز را سیاه دیدن. بی‌شک خدمات ارزنده‌ای هم انجام شده و نواقصی نیز وجود داشته است.

رسولی ادامه داد: ما به عنوان نماینده مردم قول و قسم خورده‌ایم که پاسخگو باشیم و نجفی شهردار منتخب شورا باید گزارشی درباره اقتصاد شهری، بدهی‌ها، هولوگرام‌ها و دستگیری‌های اخیر و چالش‌های پیش‌روی حوزه مدیریتی به اعضای شورا ارائه دهد و بی‌شک این گزارش یک مطالبه عمومی است.

او گفت: این گزارش باید ارائه شود و تدوین این گزارش باید همچون یک سنت باقی بماند.

رسولی در پایان تصریح کرد: اطلاعاتی که گرفتیم متناقض بود و چون آقای نجفی و همکارانشان به اعداد و آمار و اسناد دسترسی دارند ما می‌خواهیم یک تصویری از تهران توسط آنها به ما ارائه شود.

در ادامه محسن هاشمی در هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: با توجه به اینکه اعضای شورای شهر تهران از ابتدای انتخاب، جلسات متعددی را برگزار کردند، درخواست شده است به مدت یک هفته به تعطیلات تابستانی بروند و هفته آینده شورا جلسه‌ای نخواهد داشت.

این طرح با رأی اکثر اعضا تصویب شد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران روز دوم مهرماه برگزار خواهد شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز