خبرگزاری کار ایران

جلسه نقد و بررسی نمایش «ارخش» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۹۵

نمایش «ارخش»، هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 19 در تالار چهارسو تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

ایلنا: جلسه نقد و بررسی نمایش «ارخش» نوشته و کار مسعود دلخواه سه شنبه (15 اسفند) توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در این جلسه که بعد از پایان اجرا در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود، نمایش ارخش در حضور نویسنده، کارگردان، بازیگران و تماشاگران مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

گروه اجرایی نمایش «ارخش» یکشنبه (13 اسفند) اجرای خود را به صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون تقدیم کرد.

مسعود دلخواه نویسنده و کارگردان نمایش بعد از پایان اجرا گفت: امشب مهمانان ارجمندی در اجرای ما حضور دارند که هرکدام از این هنرمندان و منتقدان تاثیر زیادی در عرصه تئاتر داشته‌اند و لازم است از هرکدام در مراسم ویژه‌ای تقدیر کنیم. اما امشب در میان ما هنرمند بزرگواری حضور دارد که دارای روحی بزرگ و انسانی است که نزدیک به 50 سال مجدانه در عرصه سینما، تلویزیون و هنرهای نمایشی حضور دارد.

وی ادامه داد: گروه اجرایی نمایش اجرای امشب خود را درآستانه 80 سالگی این هنرمند ارزنده کشورمان به بانو صدیقه کیانفر تقدیم می‌کند که امیدوارم این هدیه ناقابل برای سالروز تولد ایشان گام کوچکی در ستایش زحمات این هنرمند در عرصه تئاتر باشد.

میکائیل شهرستانی، زهرا صبری و امین عظیمی از جمله هنرمندانی بودند که در این اجرا به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز