خبرگزاری کار ایران

۷ کشته در درگیری پلیس و تروریست‌ها در جنوب روسیه

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۹۰۶

مقام‌های روسیه اعلام کردند در درگیری میان نیروهای پلیس و تروریست‌های مسلح در جنوب این کشور هفت نفر کشته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، مقام‌های روسیه امروز –سه‌شنبه- اعلام کردند که در جریان درگیری میان نیروهای پلیس و تروریست‌های مسلح در منطقه خودمختار داغستان در جنوب روسیه سه افسر پلیس و چهار شبه‌نظامی کشته شدند.

«الکساندر پلیاکوف» سخنگوی کمیته ملی مبارزه با تروریسم اعلام کرد که دو نفر از مظنونان در یک ساختمان در شهر «خاساویورت» در نزدیکی منطقه خودمختار چچن در تبادل آتش با نیروهای امنیتی کشته شدند.

وی تصریح کرد در این تیراندازی دو نیروی پلیس نیز کشته شدند.

همچنین در یک درگیری دیگر در شهر «کاسپیاک» در نزدیکی دریای خزر دو فرد با سلاح سرد به سه افسر پلیس حمله‌ور شدند که در جریان این حمله یک مامور پلیس کشته و دیگری زخمی شد. مامور سوم به ضرب گلوله، مهاجمان را از پای درآورد.

«روسلان ایبرگیمگدژیف» سخنگوی پلیس اعلام کرد این حملات زمانی رخ داد که ماموران برای پر کردن وسیله نقلیه خود در یک ایستگاه گاز توقف کرده بودند. 

وی اظهار داشت یک پرچم با نمادهای گروه تروریستی داعش  در محل حمله پیدا شده است.

سخنگوی پلیس خاطرنشان کرد که افراد مهاجم در یک کارخانه محلی مشغول به کار بوده‌اند و یکی از آن‌ها به دلیل داشتن دیدگاه‌های افراطی از افراد شناخته شده توسط پلیس به شمار می‌رفت.

داغستان که میان چچن و دریای خزر واقع شده است، از مناطق با اکثریت مسلمان به شمار می‌رود که بسیاری از تروریست‌های گروه تروریستی داعش که از اتباع روسیه هستند، از این منطقه به این گروه تروریستی پیوسته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز