خبرگزاری کار ایران

ناامیدی کاستا از پیوستن به اتلتیکو مادرید؛ یاغی به چلسی بازمی‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۲۲۵

مهاجم برزیلی در گفت‌وگویی اعلام کرد که باشگاه مادریدی تلاشی برای جذب او انجام نداده و او نمی‌تواند برای چنین تیمی بازی کند.

به گزارش ایلنا، دیگو کاستا که پس از ماجرای پیام کونته هنوز مقصد بعدی‌اش مشخص نیست و با اتلتیکو مادرید قراردادش را امضا نکرده است درباره وضعیتش در مصاحبه با ESPN گفت: من ثابت کردم که برای اتلتیکو مادرید اهمیت قائلم و علاقه دارم برای آن ها بازی کنم اما آن‌ها و چلسی تاکنون به توافقی دست نیافته‌اند، اتلتیکو نیز تلاش بزرگی انجام نداده است. نمی‌توانم همچنان خواستار بازی برای باشگاهی باشم که برای جذب من تلاش بزرگ تری نسبت به من انجام نمی‌دهد. می‌دانم آن‌ها تلاش بزرگ را انجام خواهند داد اما تا زمانی که هزینه درخواستی چلسی را پرداخت نکنند، ممکن نخواهد بود.

وی ادامه داد: در مورد چلسی چیزی که می‌دانم این است که پیشنهاد دریافتی آن‌ها بیشتر از مقدار هزینه‌ای که برای جذب من کردند، خواهد بود. زمانی که من و مدیربرنامه‌هایم شنیدیم که کونته به هیچ وجه من را نمی‌خواهد، مدیربرنامه‌ام به سراغ اتلتیکو رفت تا از علاقه آن‌‍ها نسبت به من آگاه شود. اتلتیکو باشگاهی هست که هر ساله رشد می‌کند اما نمی‌تواند مبلغ غیر عادی خرج کند.

مصاحبه کاستا نشان می‌دهد که او علاقه شدیدی برای پیوستن به اتلتیکو مادرید دارد اما آنها چون هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده‌اند شاید او رفتار کونته را ببخشد و به درخشش در جمع آبی‌های لندن ادامه بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز