خبرگزاری کار ایران

یاغی چلسی بیانیه صادر کرد؛‌ به اتلتیکو مادرید می‌روم!

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۹۸۳

مهام برزیلی چلسی قصد ندارد در تمرینات این تیم شرکت کند.

به گزارش ایلنا، با آغاز نقل و انتقالات تابستانی آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، در پیامی به دیگو کاستا، مهاجم آبی‌های لندن اعلام کرد که او در برنامه‌های فصل جدید قرار ندارد و بهتر است مقصد جدیدی را برای خودش انتخاب کند.

کاستا این اقدام را بر نتابید تا عنوان کند قصد دارد به اتلتیکو مادرید بازگردد و قصد ندارد لحظه‌ای در تمرینان چلسی شرکت کند.

 باشگاه چلسی در این بین کاملا متفاوت است و آنها برخلاف اظهارات سرمربی ایتالیایی خواهان بازگشت مهاجم تاثیر گذار به تمرینات هستند و به همین منظور 300 هزار پوند از مبلغ قرارداد کاستا را به دلیل عدم حضور در تمرینات کسر کردند.

 برزیلی که بارها از تمایلش به بازگشت به لیگ اسپانیا سخن گفته امروز در بیانیه‌ای نوشت: "مقصد من مشخص شده است. باید به اتلتیکو مادرید بروم. به نظر می رسد که این چالشی هستم که چلسی نمی‌خواهد من را به عنوان بازیکن آزاد اعلام کند اما معتقد هستم که با بازگشتم به اسپانیا این مشکل حل خواهد شد."

باید دید در نهایت ماجرای کونته و کاستا به کجا کشیده می‌شود و این بازیکن به لالیگا بازمی‌گردد یا با همکاری به سرمربی ادامه می‌دهد که نیازی به او نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز