خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان مطرح کرد:

ضرورت توجه به حفظ اشتغال ایجاد شده در گذشته/ نظارت دقیق بر روند اجرایی تحقق تسهیلات اختصاص یافته

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۷۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: توجه ما به حفظ اشتغال ایجاد شده در گذشته ضروری است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری نظارت بر روند صحیح  اجرایی تحقق تسهیلات اختصاص یافته و سایر مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را مهم دانست و اعلام کرد: برای اینکه تسهیلات مصوب شده در کارگروه در مسیر تحقق اهداف بخش تولید هزینه شود از گروه های نظارتی و بازرسین و حتی دستگاههای نظارتی استان کمک گرفته خواهد شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید در سالن جلسات استانداری با اعلام این خبر افزود: ما در سازمان نیز هیاتی متشکل از کارشناسان متخصص جهت بازرسی و اجرا شدن صحیح مصوبات کارگروه در نظر گرفته ایم که با هماهنگی سایر نهادهای نظارتی پیگیر امور خواهند بود.

منتظری تشکیل جلسات کارشناسی ذیل کارگروه برای تسریع در امور جلسات کارگروه را ضروری دانست و تاکید نمود: برقراری کمیته های کارشناسی می تواند با بررسی و تحلیل تخصصی موارد درخواستی، کارگروه را به نتیجه مطلوب نزدیکتر کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان یکی از اهداف کارگروه را حفظ اشتغال موجود در استان برشمرد و تصریح نمود: الحمدا... در سال 95 کمترین مشکلات کارگری را در استان داشتیم و در کنار فراهم سازی بستر برای ایجاد اشتغال جدید، توجه ما به حفظ اشتغال ایجاد شده در گذشته نیز ضروری است.

گفتنی است تاکنون بیش از 12 جلسه کارگروه رفع موانع  تولید با بیش از 73 مصوبه در استان با موضوعاتی نظیر تامین نقدینگی و استمهال تسهیلات و مشکلات زیرساختی برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز