خبرگزاری کار ایران

به دنبال بازی تهاجمی هستیم؛

قلعه نویی: هر بازی شرایط خودش را دارد/باخت هفته پیش گسترش ملاک ما نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۲۳۹

سرمربی ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز ضمن تبریک میلاد امام رضا و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با صداقت در پیشرفت جامعه مؤثر هستند و این روز را به خبرنگارانی که فکرشان برای اعتلای جامعه است تبریک می گویم.

امیر قلعه نویی در خصوص دیدار فردای تیمش اظهار کرد: بازی ها هفته های نخست شرایط و سختی خودش را دارد. به بازیکنان تاکید کردم که به نتیجه هفته های قبل توجه نکنند همانطور که ما در دقایق آخر 2 امتیاز را از دست دادیم. 

وی افزود: فردا یکی از سخت ترین بازی های ماست. نباید باخت گسترش را ملاک قرار دهیم و متاسفانه 4 بازیکن کلیدی را در اختیار نخواهیم داشت و این بر شرایط مسابقه تاثیر می گذارد. هر چند بازیکنان جایگزین با انگیزه بیشتری بازی خواهند کرد و ما امیدوار به کسب 3 امتیاز هستیم.

سرمربی ذوب آهن گفت: اگر مهاجم هدفمان برسد و بازیکنانمان بهبود یابند، آینده خوبی را متصور خواهیم بود. همه چیز در ذوب آهن ایده آل است و امیدواریم با تغییر نگرش تیم بتوانیم شرایط خوبی که با سپاهان داشتم را در این باشگاه تکرار کنم.

وی خاطر نشان کرد: تیم ذوب آهن تیم با ریشه ای است. هر مربی سبک بازی خودش را دارد. هر بازی هم شرایط خودش را دارد. ما به دنبال بازی تهاجمی هستیم. نباید به یک گل قانع باشیم و باید این نگرش مالکانه را با نتیجه پر گل تغییر دهیم.

امیر قلعه نویی در خصوص حضور ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان گفت: توقعم این است که بالاخره یک همکاری در رأس سطوح مدیریتی استان صورت می گرفت و نمی خواهم به کسی خرده بگیرم. اما با توجه به شرایط مسیر ورزشگاه فولادشهر، برای حفظ جان جوانان مملکت، توقعم از استاندار، اسلامیان و مدیران فولادمبارکه این بود که این همکاری صورت می گرفت و رنگی به این مسأله نگاه نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز