خبرگزاری کار ایران

مامیچ: به برانکو ایوانکوویچ تبریک می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۸۸

سرمربی العین امارات حریف فردای تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تیمی منسجم دانسته و بازیکنانش را برای پیروزی برابر این تیم کاملا آماده خواند.

به گزارش ایلنا، زوران مامیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن ایران در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: سال گذشته نیز مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. ذوب‌آهن تیمی بسیار منسجم و بابرنامه است که فوتبال فشرده‌ای را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: بازیکنان پیشرو ذوب‌آهن بسیار با کیفیت هستند. بازیکنان شماره‌های 10، 11 و 30 این تیم بسیار باکیفیت عمل می‌کنند. این نفرات بسیار خوب هستند و نباید اجازه بدهیم ابتکار عمل را در دست بگیرند. در دیدار رفت به تساوی دست یافتیم اما تلاش می‌کنیم در بازی فردا پیروز شویم.

سرمربی العین امارات درباره غایبان این تیم در دیدار مقابل ذوب‌آهن، گفت: فردا یکی از بازیکنان‌مان را در خط میانی در اختیار نداریم، اما با تلاش بازیکنان‌مان، با تمام قوا در زمین حاضر می‌شویم. امیدوارم مقابل ذوب‌آهن، بازی خوبی را ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عدم حضور این بازیکن در ایران، به خاطر مشکلات سیاسی موجود میان دو کشور است، تصریح کرد: شما خودتان این مشکلات را بهتر از من می‌دانید. من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال العین در خصوص کیفیت زمین ورزشگاه فولادشهر عنوان کرد: من سال گذشته کیفیت این زمین را دیدم، اما این مسئله برای ما چندان اهمیت ندارد و مهمترین مسئله برای ما حفظ تمرکزمان است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

مامیچ در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی بهترین‌ها را برای شما دارم و امیدوارم با کسب امتیاز و نتیجه خوب از این بازی خارج شویم. در پایان باید باید به دوست خوبم برانکو ایوانکوویچ قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران را تبریک بگویم.

همچنین در ادامه این نشست لی میونگ جو، بازیکن کره‌ای تیم العین در خصوص شانس گلزنی این تیم در مقابل ذوب‌آهن گفت: ما سال گذشته مقابل این تیم گلزنی کردیم اما امسال وارد چالش جدیدی شدیم . تلاش می‌کنیم در این بازی نیز گلزنی کنیم.

وی در پایان در خصوص رویارویی با مهدی رجب‌زاده و احسان پهلوان عنوان کرد: بازی مقابل این دو بازیکن چالش بزرگی است و من از آن استقبال می‌کنم. این دو بازیکن نیز از بهترین‌های ذوب‌آهن هستند اما تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم به کار می‌برم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز