خبرگزاری کار ایران

باز هم تو گروسیان؟!

تراکتور 1- 2 پرسپولیس ؛ پروفسور و غلبه بر لشگر 50 هزار نفره

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۲۲۳

در روزی که تراکتورسازی بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته بود، آنها نتوانستند از بدشانسی فاصله بگیرند و علیرغم فرصت های فوق العاده روی دروازه پرسپولیس با شکست دیدار را به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، به گزارش خبرنگار ایلنا، در شبی که تراکتورسازی یکی از برترین نمایش‌های خود را پشت سر گذاشت، تنها یک دروازه بان بی تجربه می‌توانست آنها را از کسب امتیاز برابر شاگردان برانکو ناکام کند. شاگردان یحیی گل محمدی جزو نادرترین تیم‌هایی در دو فصل اخیر لقب گرفتند که علیرغم ایجاد فرصت های فوق العاده روی دروازه بیرانوند و پرسپولیس نتوانستند در کسب نتیجه به آنچه که استحقاقش را داشتند دست یابند و تنها اشتباهات و بی تجربگی دروازه بان این تیم باعث ناکامی شان شد.

 

داوران: حسین زرگر – علی میرزابیگی – هادی طوسی – محمد ملکی – ناظر: نادر جعفری

 

ترکیب تیم فوتبال تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، شهرام گودرزی، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، محمد نوری، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی

 

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و مهدی طارمی به دیدار تراکتورسازی تبریز می رود.

تراکتور 1- 2 پرسپولیس ؛ پروفسور و غلبه بر لشگر 50 هزار نفره

 

گل:

تراکتورسازی 0 - 1 پرسپولیس(گادوین منشا دقیقه 14):گادوین منشا از روی ضربه ایستگاهی با ضربه‌ای دقیق و حساب شده دروازه ی تراکتورسازی را باز کرد.

تراکتورسازی 1 - 1 پرسپولیس(فرزاد حاتمی دقیقه 41):اشتباه مرگبارشجاع خلیل زاده توپ را به بازیکنان تراکتورسازی رساند که ضربه فرزاد حاتمی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه بیرانوند رفت.

تراکتورسازی 1 - 2 پرسپولیس(کمال کامیابی نیا دقیقه 67):پرتاب اوت بلند به روی دروازه تراکتور با دفع ناقص ودافعان این تیم به کامیابی نیا رسید که ضربه سرکش این بازیکن در گوشه دروازه گروسیان قرار گرفت.

تراکتور 1- 2 پرسپولیس ؛ پروفسور و غلبه بر لشگر 50 هزار نفره

 

کارت زرد:علی طاهران از  تراکتورسازی و علیرضا بیرانوند از   پرسپولیس

کارت قرمز:

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه09:سانتر وحید امیری با پای چپ به روی دروازه تراکتورسازی،با ضربه سر بی دقت منشا راهی اوت شد.

دقیقه 22:شوت محکم اما بی دقت شهرام گودرزی از بالای دروازه پرسپولیس با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 28:حرکت عالی مهدی شریفی،محمد ابراهیمی را در موقعیت تک به تک قرارداد،که تکل فوق العاده صادق محرمی مانع از به گل رسیدن این بازیکن شد.

دقیقه 32:ارسال زیبای ایرانپوریان به روی دروازه بیرانوند با ضربه سر فرزاد حاتمی همراه شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه42:سانتر وحید امیری می توانست به گل دوم سرخپوشان تبدیل شود که ضربه سر فرشاد احمدزاده با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 48:حرکت در عرض شهرام گودرزی و  شوت این بازیکن که در بین راه با ضربه مهدی شریفی  همراه شد ،در دستان بیرانوند قرار گرفت.البته در این صحنه مهاجم تراکتور در موقعیت آفساید قرار داشت.

دقیقه 53:شوت از راه دور محمد ابراهیمی را بیرانوند با جاگیری خوب خود در اختیار گرفت.

دقیقه 56:دفع ناقص گروسیان توپ را در پشت محموطه جریمه به احمدزاده رساند که ضربه این بازیکن به شکل خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 62:حرکت دیدنی بازیکنان پرسپولیس،پاس پشت پای طارمی برای منشا که ضربه این بازیکن از کنار دروازه گروسیان راهی خارج شد.

دقیقه 76:پاس در عمق برای مهدی شریفی،این بازیکن را در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرارداد که تعلل بیش از حد این بازیکن بهترین فرصت برای رسیدن به گل دوم را از تراکتور گرفت.در این صحنه مدافعان پرسپولیس اعتقاد به آفساید داشتند.

دقیقه 82:ضربه محسن مسلمان از میانه های زمین در حالی که گروسیان از دروازه بیرون آمده بود،به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 86:ارسال کرنر به روی دروازه پرسپولیس با ضربه بی دقت فرزاد حاتمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87:ضربه مهدی شریفی، مهاجم تراکتور از داخل محوطه شش قدم که واکنش فوق العاده بیرانوند مانع از رسیدن تراکتور  به گل دوم شد.

دقیقه 90:شوت سرکش فرشاد احمدزاده با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 1+90:ارسال ایرانپوریان به روی دروازه با ضربه سرحاتمی به به مهاجم دیگر تراکتورسازی رسید که ضربه این بازیکن را هم بیرانوند به زیبایی مهار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز