خبرگزاری کار ایران

درخواست واحد ستاره ها و سرمربی تراکتور از هواداران تبریزی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۰۹۰

تراکتورسازی برای غلبه بر پرسپولیس به حمایت هواداران خود نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، تیمهای تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 19:30 دقیقه امشب در ورزشگاه یادگار امام تبرز رو در روی هم قرار می گیرند تا دومین بازی خود در لیگ هفدهم را انجام دهند.

این بازی برای تیم تبریزی بسیار حائز اهمیت است. آنها بازی اول را باخته اند  حالا به دنبال پیروزی هستند و به حمایت هوادئاران خود نیاز دارند.

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی گفت: هواداران همیشه ما را شرمنده کرده اند. ما هم به عشق آنها تا آخر هستیم. هیچ وقت ما را تنها نگذاشته اند.این بار هم می خواهم بیایند و ما را یاری کنند. برای آنها تا آخرین نفس می جنگیم.

محمد نوری هم در این باره اظهار داشت: هواداران تراکتور خاص هستند و در هر شرایطی ما را حمایت کرده اند. امیدوارم مثل همیشه کنارما باشند چرا که شرایط سختی داریم. منتظر حمایت و استقبال خوبشان هستیم.

یحیی گل محمدی سرمربی پرشورهای تبریزی هم تصریح کرد: دلگرمی و پشت گرمی ما هواداران هستند. آنها با حضور گرم و حمایت خوبشان می توانند کمک کننده باشند تا ما هم بتوانیم جواب محبتشان را بدهیم.

کاظم محمودی سرپرست تراکتورسازان گفت: هواداران با تمام توان حمایت کنند. تراکتور متعلق به مردم تبریز است و حالا وقت باهم بودن است.

فرزین گروسیان هم در پایان اذعان داشت: تراکتوری ها همیشه بوده اند و این بار هم بیش از هر زمانی به کمک هایشان و حمایتشان نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز