خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

پیمانکاران شهرداری مشهد از پارکبان‌ها و رفتگران کاغذ سفید امضا می‌گیرند/از عدم آگاهی کارگران شهری سوءاستفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۵۸۰

عضو کانون شوراهای اسلامی کار خراسان‌ رضوی معتقد است؛ به دلیل عدم نظارت بر پیمانکاران شهرداری مشهد آنها حقوق کارگران را زیر پا می‌گذارند.

احسان سهرابی، عضو کانون شوراهای اسلامی کار خراسان‌ رضوی، به خبرنگار ایلنا گفت: پارکبان‌ها و رفتگران شهرداری مشهد به دلیل اینکه از آگاهی و اطلاعات صنفی پایین‌تری برخوردار هستند، در حوزه کاری خود دچار مشکلات صنفی بسیاری شده‌اند.

او در این خصوص ادامه می‌دهد: این قشر از کارگران سازمان شهرداری مشهد به دلیل اینکه کار آنها شبانه‌روزی است به نحوه محاسبه میزان دستمزد خود اعتراض دارند.

این فعال کارگری به عدم نظارت بر پیمانکاران شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: نظارتی بر عملکرد پیمانکاران شهرداری مشهد وجود ندارد. پیمانکاران بابت پرداخت عیدی، پاداش، اضافه کار و ... از کارگران کاغذ سفید امضا دریافت می‌کنند.

سهرابی با اشاره به وضعیت دیگر کارگران سازمان شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: عدم پرداخت صحیح حقوق کارگران سازمان شهرداری مشهد مورد اعتراض همه فعال کارگری استان است. به طور کلی می‌توان گفت که همه کارگرانی که به نوعی جزء کارگران سازمان شهرداری مشهد محسوب می‌شوند؛ وضعیت مشابهی با پارکبان‌ها و رفتگران دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز