خبرگزاری کار ایران

با قرعه کشی لیگ برتر ایران/ از شروع دیرهنگام تا قهر آجرلو!

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۲۶۸

هجدهمین شب ماه جاری شاهد اتفاق خاصی خواهد بود و قرار شده تا قرعه کشی هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امشب به گفته مسئولان سازمان لیگ از ساعت 19 به میزبانی سالن همایش ایرانیان برگزار می شود. قطعا جذابیت این قرعه کشی بالاست و هواداران فوتبال به دنبال تاریخ دقیق بازی های تیم های مورد علاقه شان هستند تا تقابل های تیم های مطرح این فصل که بی شک مهم ترین و حساس ترین فصل فوتبال ایران با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری جام جهانی فوتبال خواهد بود را آگاه شوند.

بازگشت قلعه نویی به اصفهان، اولین تجربه سرمربیگری علی کریمی، حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تراکتورسازی، صعود سپیدرود و پارس جنوبی جم به لیگ برتر و ... موضوعاتی هستند که علاقه مندان به فوتبال را به برگزاری مسابقاتی مهیج و دیدنی ترغیب می کنند.

از این لحظه تا پایان قرعه کشی لیگ برتر فصل هفدهم می‌توانید توسط این پست با حواشی و اخبار مربوط به آن خبرنگار ایلنا را همراهی کنید.

21:44/ سپیدرود رشت، پارس جنوبی جم، پیکان و صنعت نفت آبادان با توجه به همشهری نبودن چهار قرعه مجزا را دارا هستند. رضا عنایتی و هادی عقیلی برای اجرای مراسم قرعه کشی روی سن آمدند.

21:33/ علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون و علیرضا اسدی دبیرکل پیشین فدراسیون در مراسم حضور نداشتند.

21:22/ از باشگاه استقلال تهران بهتاش فریبا به عنوان نماینده حضور دارد اما سرخپوشان تهرانی نماینده در این مراسم ندارند.

21:15:محمدرضا ساکت  اعلام کرد مراسم قرعه کشی لیگ هفدهم از صدا و سیما پخش خواهد شد.

با قرعه کشی لیگ برتر ایران/ از شروع دیرهنگام تا قهر آجرلو!

21:10/ تاخیر 90 دقیقه ای در شروع مراسم قرعه کشی موجب شد تا  مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز به نشانه اعتراض سالن را ترک کند.

20:55:اولین سخنران مراسم مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال است.

20:53:مجری برنامه از حاضران در مراسم به دلیل تاخیر بوجود آمده عذرخواهی کرد.

با قرعه کشی لیگ برتر ایران/ از شروع دیرهنگام تا قهر آجرلو!

20:40:مراسم قرعه‌کشی هفدمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال با تاخیر یک ساعت و 40 دقیقه ای در سالن همایش ایرانیان آغاز شد.

20:28:اکبر میثاقیان سرمربی سرمربی تیم سیاه جامگان ،محمدرضا کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ،بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان از حاضرین در این مراسم هستند.

19:58:مهدی تاج رئیس فدراسیون دقایقی پیش وارد محل برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ هفدهم شد.

19:25:حضور سعید معروف در مراسم برگزاری قرعه کشی لیگ برتر باعث شده تا خبرنگاران اصحاب رسانه و تماشاگران با وی عکس سلفی بیاندازند.

19:07:در حالی که پیش از این قرار بود مراسم از ساعت 19 آغاز شود،هنوز درب های محل برگزاری مراسم باز نشده است .

با قرعه کشی لیگ برتر ایران/ از شروع دیرهنگام تا قهر آجرلو!

15:31: قرار بود محمدحسین میثاقی اجرای این برنامه را برعهده گیرد که هماهنگی لازم در این زمینه صورت نگرفته تا گزارشگر دیگری مدنظر مسوولان برگزاری قرار گیرد.

14:05: رضا عنایتی و هادی عقیلی، دو کاپیتان سابق استقلال و سپاهان برگزاری این مراسم را برعهده دارند.

سومین رویارویی رسمی برانکو و منصوریان؛ دربی 85

مهم ترین نتیجه که مخاطبین دنیای فوتبال در قرعه کشی های پیش از آغاز فصل منتظرش هستند تقابل دو تیم از پایتخت خواهند بود؛ در ایران استقلال و پرسپولیس. هواداران دو تیم نتیجه دربی گذشته را به خوبی در یاد دارند و منتظر هستند تا نتیجه قرعه کشی امشب چه خواهد بود.

علی نظر محمدی و چالش هایش

سپیدرود رشت پس از نیم قرن حضور در رده های فوتبال ایران با شایستگی هرچه تمام تر توانست به لیگ دسته اول صعود کند و فصل گذشته نیز با هدایت علی نظر محمدی موفق شود به همراه پارس جنوب جم جواز حضور در لیگ برتر فوتبال را کسب کند. تقابل نظر محمدی در سطح اول فوتبال ایران با استقلال و پرسپولیس تهران جذاب خواهد بود. تنها تصور میزبانی سرخپوشان گیلانی از سرخابی های پایتخت که جزو تیم های پرطرفدار ایران هم هستند، می تواند پس از سال ها ناکامی هواداران شهر رشت از این دو تیم به قدری جذاب باشد که آنها برای مشخص شدن زمان دیدار با این دو تیم امشب پای گیرنده های تلوزیون بنشیند.

تقابل جادوگر با رفقا و رقبای سابق

بازگشت علی کریمی به دنیای فوتبال به عنوان سرمربی و قبول هدایت تیمی مانند نفت تهران که فصل گذشته با مشکلات عدیده مالی رو به رو بود اما در آخر توانست با علی دایی سهمیه آسیایی برای فصل پیش رو را کسب کند، مهیج و پرچالش خواهد بود. علی کریمی باید در این دوره از لیگ برتر با علی دایی، سرمربی که دو سال است با توجه به مشکلاتی که بینشان پیش آمد، رو در رو شود و هواداران این دولژیونر سابق فوتبال منتظر آشتی این دو در کنار مستطیل سبز هستند. کریمی همچنین با سرخابی های پایتخت رو به رو می شود و باید دیدار آقای جادوگر در لباس سرمربی با برانکو و منصوریان چگونه تقابل می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز