خبرگزاری کار ایران

مرگ پرستار شرکتیِ یزدی حین انجام کار/ ایست قلبی پرستارانِ قراردادی مسبوق به سابقه ‌است

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۸۹۵

چند روزقبل،یک پرستار شرکتی اورژانس پیش بیمارستانی یزد درحین شیفت کارسکته قلبی کرد وجانش را ازدست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چند روزقبل، یک پرستار شرکتی اورژانس پیش بیمارستانی یزد درحین شیفت کاری سکته قلبی کرد وجانش را ازدست داد.

بنا به گزارشاتی که نهم تیر در ارتباط با این حادثه دلخراش رسانه ای شد،این کارشناس پرستاری جان باخته «حسین خیر اندیش» نام داشته است. متوفی فقط  27سال سن داشت واز نیروهای اورژانس جاده ای استان یزد بود که در پایگاه خضرآباد خدمت می کرد.

وی سابقه هیچ نوع بیماری خاصی نداشته و به مدت یک سال به عنوان نیروی شرکتی اورژانس پیش بیمارستانی یزد مشغول فعالیت بود.

مرگ پرستاران شرکتی براثر ایست قلبی و در حین شیفت کاری، مسبوق به سابقه است. روز سیزدهم فروردین ماه نیز، یک پرستار جوان  بیمارستان فیروزگر تهران در حین شیفت کاری جان خود را از دست داد. این پرستار 28 ساله به نام مهدیه رمضانی، در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان فیروزگر به صورت قراردادی مشغول به کار بوده است که در پایان شیفت کاری شب سیزدهم فروردین به علت ایست قلبی به دیار باقی سفر کرد.

جانباختن پرستاران جوان شرکتی، ساماندهی وضعیت شغلی این پرستاران و کاستن از فشار کاری آنها را ضروری ساخته‌است. پیش از این نیز فعالان صنفی پرستاران بارها در ارتباط با وضعیت شغلی نامناسب پرستاران شرکتی هشدار داده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز