خبرگزاری کار ایران

بر اساس اتفاقات تصمیم نمی‌گیریم.؛

آشوری: مسابقات انتخابی کاراته شفاف برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۱

تصمیم داریم تمامی مراحل مسابقات انتخابی را شفاف و از قبل تعریف شده برگزار کرده و بر اساس اتفاقات تصمیم نگیریم.

دبیر فدراسیون کاراته آخرین شرایط برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران در دو بخش کاتا و کومیته را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، محسن آشوری اظهار داشت: نخستین انتخابی درون اردویی تیم ملی در بخش کومیته اواخر هفته گذشته برگزار شد و تصمیم داریم تمامی مراحل مسابقات انتخابی را همین‌گونه شفاف و از قبل تعریف شده برگزار کرده و براساس اتفاقات تصمیم نگیریم.

وی افزود: پس از نشستی که با کادر فنی برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم تا روز شنبه هفته آینده و در پایان مرحله دوم اردو و انتخابی‌ها، از کاراته‌کاها تست آمادگی جسمانی به عمل آوریم و به همین دلیل مرحله دوم اردوی تیم کومیته را یک‌روز زودتر برگزار خواهیم کرد.

آشوری اضافه کرد: براین اساس کومیته‌کاها دوشنبه شب هفته جاری با حضور در مجموعه ورزشی کبکانیان خود را به کادر فنی معرفی خواهند کرد و روز سه‌‌شنبه تمرین سبکی برای ریکاوری برگزار خواهد شد تا بین ورزشکاری که از یک شهرستان دور به اردو می‌آید با نفرات پایتخت‌نشین تفاوتی نباشد.

وی درخصوص زمان برگزاری مرحله دوم انتخابی‌های درون اردویی نیز عنوان کرد: این مسابقه درون اردویی نیز چهارشنبه و پنجشنبه هفته‌جاری برگزار خواهد شد و تصمیم گرفتیم برای نفرات حاضر در نهایت یک کیلوگرم ارفاق وزن داشته باشیم. هر ورزشکاری که بیش از یک کیلوگرم اضافه وزن داشته باشد می‌تواند با هماهنگی کادر فنی در یک وزن بالاتر انتخابی برگزار کند.

دبیر فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی به صورت دوره ای برگزار می شود و نفرات اول هر وزن جواز حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب خواهند کرد و دیگر نفرات با نظر کادر فنی در اردو باقی می‌مانند. همچنین ترکیب کومیته تیمی هم با نظر مستقیم کادر فنی و بدون انتخابی گزینش خواهد شد.

وی درخصوص تیم کاتا نیز گفت: کاتاروها باید روز جمعه 18 اسفندماه در مجموعه ورزشی کبکانیان حاضر شده و خود را به کادر فنی معرفی کنند و روز شنبه نوزدهم همین ماه نیز رقابت انتخابی به صورت امتیازی برگزار می‌شود. در کاتای انفرادی هر نفر باید 3 کاتا اجرا کند و در کاتای تیمی نیز هرتیم 3 کاتا اجرا می‌کند که 2 کاتا آزاد و یکی از آنها باید با بونکای باشد. نفر و تیم نخست این انتخابی نیز به بازی‌های کشوری اسلامی اعزام می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز