خبرگزاری کار ایران

نماینده لاهیجان وسیاهکل:

تنها ۹ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۴۳

قرار بود تا بهمن ماه جاری ۲۲ میلیارد تومان مطالبات چای کاران را پرداخت کنند که ۸ تا ۹میلیارد تومان آن پرداخت شد و از سویی دیگر اطلاع یافتیم معاون رئیس جمهوری هم امضا کرده است ولی خزانه دار پول نداده است.

 نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با انتقاد از اینکه فقط ۹ میلیارد تومان از مطالبات چای کاران پرداخت شده است، گفت: وزیر جهاد کشاورزی سه شنبه هفته جاری پاسخگوی سوال من درباره عدم وجود نظام تولیدی، صادرات و واردات این محصول در مجلس است.

ایرج ندیمی امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در لاهیجان با ابراز نگرانی از وضعیت چای و چای کاران ایران، اظهار کرد: در مورد چای، ما با قولهای روبرو هستیم که حداقل از نظر زمان محقق نشده است.

وی در تبیبن دلایل خود، خاطر نشان کرد: قرار بود تا بهمن ماه جاری ۲۲ میلیارد تومان مطالبات چای کاران را پرداخت کنند که ۸ تا ۹میلیارد تومان آن پرداخت شد و از سویی دیگر اطلاع یافتیم معاون رئیس جمهوری هم امضا کرده است ولی خزانه دار پول نداده است.

این نماینده مجلس با تاکید بر عدم تحقق وعده مسئولان برای پرداخت کامل مطالبات چای کاران و بیان آن در نطق پیش از دستور مجلس، افزود: در این خصوص از وزیر جهاد کشاورزی در صحن علنی سوال کردم و خلیلیان وعده داد تا پایان بهمن ماه مطالبات داده می‌شود.

ندیمی با بیان اینكه  بهمن ماه تمام شده اما مطالبات چای کاران را پرداخت نکرده‌اند، ابراز کرد: وقتی قولمان عملی نشود، مردم ناراضی می‌شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هشتاد هزار تن چای وارد کشور می‌شود، گفت: متاسفانه نظام مدیریتی تولید، صادرات و واردات در بخش چای کشور وجود ندارد که در این راستا سه شنبه هفته جاری دو سوال از وزیر جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس مطرح خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز