خبرگزاری کار ایران

جُنبش عدم تعهد علیه هواداران: هَل مِن ناصِر یَنصُرُنی؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۳۸

در ادوار مختلف، بارسنگین ناشی از مدیریت ناکارآمد در فوتبال که یکی از نتایج همیشگی آن بی‌پولی بوده، بیشتر پرسپولیس و استقلالی که متعلق به مردم بوده‌اند را متضرر کرده و پُرشمار طرفدارانی را که سرمایه‌های اصلی فوتبال این مرزوبوم هستند، آزرده خاطر ساخته است.

به گزارش ایلنا، در این میان، مدیران دولتیِ باشگاه‌های سُرخابى بی‌آنکه اشکالى ادارى و سازمانى متوجه قصورات آنها باشد،‌ آمده و رفته‌اند و ثانیه‌به‌ثانیه با بى‌تعهدى‌ و بى‌تخصصى‌، انباشت بدهی‌ها را بیشتر و بیشتر کرده‌اند!

در این بازار مکاره، برخی دلال صفتان، برگُرده فوتبال نشسته و با اجیر کردن برخی مجریان بی‌هنر و بی‌مزه، علاوه بر آن‌که فضای رسانه ملی را در برخی موارد به‌سطحی نازل‌تر از شبکه‌های ماهواره‌ای دسته چندم رسانده‌اند؛ با ایجاد هیجانات کاذب، مبلغی را به‌قصد حمایت از جیب هوادار بخت برگشته خارج می‌کنند تا به خیال خود صرف خرید فلان بازیکن و مربی و ... شود! لیکن افسوس که نتیجه یک‌سال فعالیت دوستان در قالب اسپانسر (البته از جیب مردم) آن می‌شود که آقای مدیرعامل یکی از باشگاه‌ها برای رفع نیاز مالی به‌شکل خنده‌آوری از هواداران درخواست واریز پول بلیط بازی بدون تماشاگر به حساب باشگاه را می‌کند!

به نظر شما اسپانسرى که مى‌خواهد بدهى ٢١ میلیاردى‌اش به باشگاه بخشیده شود، تابه‌حال چقدر هزینه این تیم کرده است؟ ٢٠٠ میلیارد؟ ٣٠٠ میلیارد؟ نه عزیزان! هزینه‌کرد اسپانسر، که حال مشخص شده یک فرد است در پوشش شرکتی چهار سیلابی!، بسیار کم‌تر از بدهى آنهاست. آقایان بزرگترین لژ هوادارى مملکت ما را آبشخور و جولان‌گاه تبلیغاتى خود کرده‌اند و حال به‌عوض انجام تعهدات، جاخالی می‌دهند و طلب بخشش بدهی دارند! به‌راستی این حضرات با چه نوع مدیریتی روبه‌رو بوده‌اند که اینچنین گستاخانه در برابر میلیون‌ها هوادار قد علم می‌کنند؟ در قرارداد آنان چه بندها و تبصره‌هایی نهفته است؟

 آقایانِ مسئول! مدیرانِ ارجمند! این مبلغ ۲۱ میلیارد تومان جزئی از بیت‌المال است! بی‌شک ورود قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور به موضوع و استیفای حقوق، خواسته میلیون‌ها هوادار واقعی فوتبال است. این هواداران بعد از سال‌ها رنگ موفقیت را دیده و جماعت میلیونی آن‌ها بعد از مدت‌ها صاحب نشاط گشته‌اند، این طعم شیرین را نگذارید آلوده به تلخی زهر شود، نشان دهید که اینجا داداگاهِ بى‌قاضى نیست و این محکمه مجال خودنمایى به ویژه خواران و دلالان زالوصفت نمی‌دهد.

در این میان نقش وزیر محترم ورزش نیز به‌عنوان متولی و مسئول مستقیم در این جریان بسیار حائز اهمیت است و انتظار می‌رود با تدبیری که خواست میلیون‌ها هوادار سرخابی است، شائبه دخالت برخی از اطرافیان خود را از اذهان پاک کرده و امید را به دل‌های نگران و سراسر آشوب عاشقان فوتبال بازگرداند؛ انشاالله.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز