خبرگزاری کار ایران

در تکمیل سرانه‌های تفریحی گردشگری؛

پای بزرگ‌ترین باغ گل پایتخت به منطقه ۲۲ باز شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۵۴

در فضای این باغ افزون بر ۵/۴ هکتار فضای تعریف شده برای کاشت انواع گونه‌های گلدار، فضاهایی برای احداث باغ رز‌ها، باغ گیاهان آبزی، باغ گیاهان گلدار، بخش گیاهان فصلی و گیاهان زیر آشکوب جنگل و گیاهان رونده نیز طراحی و در نظر گرفته شده است.

ایلنا: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین باغ گل پایتخت در همسایگی دریاچه چیتگر کلید خورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: «طرح این باغ بعنوان یکی از بزرگ‌ترین باغهای گل پایتخت در قالب پروژه‌ای مشارکتی با همکاری منطقه ۲۲ و مدیریت و مشاوره و طراحی شرکت مهندسی منظر طبیعت سهند، در فضایی با حدود ۲۰ هکتار مساحت همجوار با دریاچه چیتگر و در ضلع شمالی بوستان جنگلی چیتگر کلنگ خورده و قرار است در بازه زمانی ۱۰ ماهه به اتمام و بهره برداری برسد.»

وی افزود: «در فضای این باغ افزون بر ۵/۴ هکتار فضای تعریف شده برای کاشت انواع گونه‌های گلدار، فضاهایی برای احداث باغ رز‌ها، باغ گیاهان آبزی، باغ گیاهان گلدار، بخش گیاهان فصلی و گیاهان زیر آشکوب جنگل و گیاهان رونده نیز طراحی و در نظر گرفته شده است. پیاده راههای شنی و سنگفرش شده، آلاچیق‌ها، سالن همایش و پذیرایی، احجام و تندیسهای متعدد و خاص... بخش دیگری از داشته‌های این باغ زیبا و بزرگ خواهد بود و مبلمان آن نیز با توجه به شرایط باغ، تنوع خاص خود را خواهد داشت. عملیات اجرایی این باغ که بصورت محصور ساخته می‌شود، از ابتدای بهمن امسال در منطقه ۲۲ آغاز شده و اکنون در حال اجرای عملیات دیوار کشی است.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز