خبرگزاری کار ایران

در آستانه ۲۲ اردیبهشت منتشر شد؛

پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۰۲۳

فرماندار شهرستان رشت به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:
نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان است، امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است. این ایام که به هفته سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) نامگذاری شده، تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است. حافظ دو نعمت بزرگ امنیت و سلامتی که قطعا" نبود هر کدام مسائل و مشکلات عدیده ای را به دنبال خواهد داشت.

امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصا "سربازان گمنام امام زمان(عج" ) است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.


اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان ولادت با سعادت مهدی موعود (عج)،گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت، و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، "هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)"را محضر ملت شریف ایران و همه کسانی که در ایجاد امنیت نقش آفرینی می کنند خصوصا مدیران و کارکنان صدیق وزارت و اداره کل اطلاعات و اداره اطلاعات شهرستان رشت ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم . امیدوارم در سایه الطاف خداوند سبحان و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف میهن عزیزمان موفق و موید باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز