خبرگزاری کار ایران

گزارش اختصاصی ایلنا از تخلف بزرگ در صعود تیم‌ها +سند

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۲۳۸

استفاده از یک بازیکن غیرمجاز در لیگ دسته اول سرنوشت صعود به لیگ برتر را با پیچیدگی بزرگی مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان بازی دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان، مسوولان گل گهر نسبت به استفاده از بازیکنی غیر مجاز در ترکیب حریف اعتراض کرده و خواهان تغییر در نتیجه بازی دو تیم شدند.

تغییری که می‌توانست سرنوشت تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر را دچار تغییر بزرگی کند و در این بین گل گهر به عنوان مدعی صعود اکنون خواهان رسیدگی به موضوع شکایت خود است.

مسوولان گل گهر معتقد هستند در جریان بازی برابر آلومینیوم اراک، حریف به جای استفاده قانونی از 7 بازیکن بزرگسال نام هشت بازیکن را در لیست خود قرار داده و در جریان بازی نیز از این بازیکن سود برده است و طبق قانون باید نتیجه به سود آنها تغییر کند.

با این حال با اعلام صعود دو تیم پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت رسیدگی خاصی نسبت به این شکایت نشده تا گل گهری ها ناامید از آن به دنبال احقاق حق خود از مرجع قانونی فوتبال در فیفا باشند.

فتح آبادی، سرپرست گل گهر در این خصوص اینطور توضیح می‌دهد:بعد از بازی با آلومینیوم اراک شکایت کردیم و به ترتیب نامه‌مان به سازمان لیگ و بعد از آن به دبیرکل ارجاع شد و در نهایت راهی کمیته انضباطی شد. با این حال کمیته انضباطی اعلام کرد نامه ای به ما نرسید و متوجه شدیم نامه به بخش لیگ دو رفته است!

گزارش اختصاصی ایلنا از تخلف بزرگ در صعود تیم‌ها +سند

وی ادامه داد: بعد از پیگیری فیلم بازی رو بردیم و کاملا مشخص بود که حریف از بازیکن غیر مجاز سود برده است. با این حال آقای جاودانی اعلام کرد چیزی به دست ما نرسید و در ادامه آقای حسن‌زاده هم اعلام کرد که شکل نامه درست نیست. ما نمی‌دانیم شکل صحیح نامه که باید مورد قبول ایشان باشد به چه شکل است و این در حالی است که مستندات ما کامل بوده است. ما هم به این دلیل نامه را به کمیته انضباطی فیفا ارسال خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه گل گهر در این خصوص گفت: در ماده 82 کمیته انضباطی اعلام شده که اگر مسوولان برگزار کننده و مدیریت تیم ها سهوا بازیکن غیرمجاز را بازی دهند باید نتیجه به سود تیم رقیب تغییر کند. طبق قانون نیز باید 7 بازیکن بزرگسال در لیست این تیم قرار می‌گرفت که آنها هشت بازیکن قرار دادند و نام نفر هشتم هم با خودکار به لیست اضافه شده بود.

گزارش اختصاصی ایلنا از تخلف بزرگ در صعود تیم‌ها +سند

فتح آبادی در خصوص اینکه چقدر امیدوارند نتیجه به سود آنها بازگردد و با توجه به صعود پارس جنوبی و سپیدرود چه اتفاقی در این خصوص رخ خواهد داد گفت: ما نمی‌دانیم چه تصمیمی باید درباره تیم‌های دیگر گرفته شود. ما به دنبال احقاق حق خودمان هستیم و شکایت‌مان را هم به موقع ارسال کرده‌ایم و کسانی که تاکنون پاسخی به آن نداده‌اند باید به دنبال راه چاره باشند.

در ادامه فیلم مربوط به این بازی را می‌توانید مشاهده فرمایید:

 

 

حجم ویدیو: ۳.۳۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز