خبرگزاری کار ایران

تکذیب جادوگری در فوتبال از سوی سرمربی صدرنشین لیگ

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۶۶۱

در حالی که سپیدرود موفق شده علیرغم مشکلات مالی در صدر جدول لیگ دسته اول حضور یابد، در خصوص ادعایی درباره جادوگری در فوتبال پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، علی نظرمحمدی موفق شده به همراه نماینده محبوب رشت در صدر جدول لیگ دسته اول حضور یابد و آنها در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر دارا هستند.

سرمربی سپیدرود اما در واکنش به سوالی در خصوص جادوگری در فوتبال و خصوصا شایعاتی که درباره جدال دو تیم گل گهر سیرجان و پارس جنوبی به راه افتاده به ایسنا گفته: به دلیل اینکه من به این مسائل اعتقادی ندارم، تا به حال دقت نکرده و ندیدم که تیمی مقابل ما چنین کاری کند. من اعتقاد دارم تا زمانی که خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اگر ما برای بدست آوردن هرچیزی به غیر از خدا دل ببندیم، قطعا به آن نمی‌رسیم. من به این ضرب المثل اعتقاد دارم که "با خدا باش پادشاهی کن، بی خدا باش هر چه خواهی کن".

علی نظرمحمدی درباره شانس صعود تیمش با توجه به سه دیدار باقیمانده نیز گفت: سخت‌ترین حریف ما در این سه دیدار، ایرانجوان بوشهر است که برای بقا می‌جنگد و می‌خواهد جلوی ما انتحاری بازی کند. از طرفی بازی در رشت است و همگان انتظار سه امتیاز را از ما دارند و همین مسئله فشار زیادی روی تیم ما ایجاد می‌کند. مطمئنا سپیدرود در این دیدار هوشمندانه بازی می‌کند و خودش را به اتفاقات فوتبالی نمی‌سپارد. سپیدرود با حمایت هوادارن پیش می‌رود و مطمئن باشید در بازی آینده ما جای سوزن انداختن در ورزشگاه عضدی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز