خبرگزاری کار ایران

خداکرم:استقلال خوزستان باید حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۲۷

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد امیدوار است تمیش در دیدار فردا استقلال خوزستان را شکست دهد.

به گزارش ایلنا،مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:از زمانی که استقلال خوزستان در لیگ دسته یک حضور داشت و من هم سرمربی تیم نیروی زمینی بودم روند شکل‌گیری این تیم را می‌دیدم. شناخت خوبی از این تیم دارم و می‌دانم آنان چقدر تلاش کردند که خودشان را به این جایگاهی که دارند برسانند. آنها تلاش زیادی انجام دادند و قهرمان لیگ برتر شدند.

وی در ادامه افزود:وقتی یک تیم خودش را از لیگ پایین‌تر به لیگ برتر می‌کشاند و سپس هم قهرمان می‌شود نوید یک اتفاق خوب برای فوتبال استان خوزستان است. امیدوارم دوستان در استان خوزستان اجازه از هم پاشیده شدن این تیم را ندهند. آرزو می‌کنم مسئولان استان خوزستان هر طور شده از استقلال خوزستان حمایت و آن را حفظ کنند.

خداکرم،استقلال خوزستان را یک تیم سرسخت دانست و خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان تیم سرسختی است اما ما هم به رده ششم جدول نگاه ویژه‌ای داریم و می‌خواهیم خودمان را به این رده برسانیم. امیدوارم فردا با گرفتن 3 امتیاز بازی گام بلندی برای رسیدن به رده ششم برداریم تا با پیروزی که در هفته آینده در تبریز کسب می‌کنیم بدون هیچ اما و اگری در رده ششم قرار گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز